Mobile marketing - Bluetooth marketiong
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00160220" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00160220 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mobilní marketing - bluetooth marketing
Original language description
Článek obsahuje informace o bluetooth marketingu jako jedné z forem mobilní komunikace. Vysvětluje jak smysl této komunikace tak, její technické možnosti. Zabývá se zvýšením efektivity této komunikace pomocí segmentace. Popisuje i její využití pro různétypy kampaní.
Czech name
Mobilní marketing - bluetooth marketing
Czech description
Článek obsahuje informace o bluetooth marketingu jako jedné z forem mobilní komunikace. Vysvětluje jak smysl této komunikace tak, její technické možnosti. Zabývá se zvýšením efektivity této komunikace pomocí segmentace. Popisuje i její využití pro různétypy kampaní.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie SEMAFOR´09
ISBN
978-80-225-2841-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
Vydavateľstvo EKONÓM
Place of publication
Bratislava
Event location
Michalovce
Event date
Sep 17, 2009
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—