The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00242917" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00242917 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cena
Original language description
Cenová politika, cíle cenové politiky. Poptávka a nabídka – cenová elasticita. Cenové strategie: strategie sbírání smetany, strategie proniknutí na trh. Cena a cyklus životnosti produktu. Metody stanovení ceny: kalkulace nákladů, cena a konkurence, cena dle užitku. Legislativa a cena. Rabaty a slevy – nástroje cenové politiky. Platební podmínky, dodací podmínky (Incoterms). Úvěrová politika. Psychologie a cena. Změny cen.
Czech name
Cena
Czech description
Cenová politika, cíle cenové politiky. Poptávka a nabídka – cenová elasticita. Cenové strategie: strategie sbírání smetany, strategie proniknutí na trh. Cena a cyklus životnosti produktu. Metody stanovení ceny: kalkulace nákladů, cena a konkurence, cena dle užitku. Legislativa a cena. Rabaty a slevy – nástroje cenové politiky. Platební podmínky, dodací podmínky (Incoterms). Úvěrová politika. Psychologie a cena. Změny cen.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketing
ISBN
978-80-88057-17-8
Number of pages of the result
34
Pages from-to
188-221
Number of pages of the book
272
Publisher name
EDUKO nakladatelství
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—