Do marketing departments in companies lose their importance?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00305637" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00305637 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam?
Original language description
Není správné, že marketingová oddělení firem ztrácejí vliv na oblasti, které podporují úspěch firmy. Jedná se o tvorbu cen, vývoj nových výrobků a strategická rozhodnutí. Více váhy se, bohužel, přikládá komunikaci. Vývoj poškozuje podnikový úspěch.
Czech name
Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam?
Czech description
Není správné, že marketingová oddělení firem ztrácejí vliv na oblasti, které podporují úspěch firmy. Jedná se o tvorbu cen, vývoj nových výrobků a strategická rozhodnutí. Více váhy se, bohužel, přikládá komunikaci. Vývoj poškozuje podnikový úspěch.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů