All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Modelling of Trolleybuses Škoda 9Tr and 24Tr in MATLAB/Simulink Environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F17%3A00314124" target="_blank" >RIV/68407700:21230/17:00314124 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Modelování trolejbusů Škoda 9Tr a 24Tr v prostředí MATLAB/Simulink

  • Original language description

    Příspěvek se věnuje dvěma modelům trolejbusů vytvořených v prostředí MATLAB/Simulink a simulaci jejich chování při jízdních cyklech SORT. Pro modelování byly vybrány dva typy trolejbusů značky Škoda tak, aby bylo možné porovnat klasickou koncepci elektrických vozidel (stejnosměrný sériový motor s odporovou regulací – typ 9Tr) se současnou nejvíce užívanou koncepcí (asynchronní motor řízený trakčním měničem s IGBT transistory – typ 24Tr). Díky simulacím lze ukázat rozdíly v chování a v trakčních vlastnostech dvou generací trolejbusů za různých provozních podmínek. Na základě výsledků simulací byla vyhodnocena spotřeba modelovaných typů trolejbusů.

  • Czech name

    Modelování trolejbusů Škoda 9Tr a 24Tr v prostředí MATLAB/Simulink

  • Czech description

    Příspěvek se věnuje dvěma modelům trolejbusů vytvořených v prostředí MATLAB/Simulink a simulaci jejich chování při jízdních cyklech SORT. Pro modelování byly vybrány dva typy trolejbusů značky Škoda tak, aby bylo možné porovnat klasickou koncepci elektrických vozidel (stejnosměrný sériový motor s odporovou regulací – typ 9Tr) se současnou nejvíce užívanou koncepcí (asynchronní motor řízený trakčním měničem s IGBT transistory – typ 24Tr). Díky simulacím lze ukázat rozdíly v chování a v trakčních vlastnostech dvou generací trolejbusů za různých provozních podmínek. Na základě výsledků simulací byla vyhodnocena spotřeba modelovaných typů trolejbusů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20201 - Electrical and electronic engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Josef Bozek Competence Centre for Automotive Industry</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z XXXV konference o elektrických pohonech

  • ISBN

    978-80-02-02724-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    90-95

  • Publisher name

    Česká elektrotechnická společnost

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Plzeň

  • Event date

    Jun 6, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article