Digital target simulator with low latency for testing of automotive radars
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F21%3A00348750" target="_blank" >RIV/68407700:21230/21:00348750 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://isdv.upv.cz/webapp/!resdb.pta.frm" target="_blank" >https://isdv.upv.cz/webapp/!resdb.pta.frm</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Digitální simulátor cílů s nízkou latencí pro automobilové radary
Original language description
Simulátor cílů pro automobilové radary se skládá z jednoho přijímacího kanálu (1) a z MxN vysílacích kanálů, M je počet bloků (2) a N je počet vysílacích kanálů v každém bloku. Přijímací kanál (1) se skládá z integrované milimetrové jednotky (1.1) s přijímací funkcí, z jednotky (4) místního oscilátoru, ze vstupního mezifrekvenčního děliče (1.2) s M výstupy a z M mezifrekvenčních jednotek (1.3) s přijímací funkcí. Na každou z nich je připojen jeden A/D převodník (1.4), při použití komplexních IQ signálů soustava dvou A/D převodníků (1.4, 1.4.1). Digitální výstup A/D převodníku (1.4, 1.4.1) je propojen s jedním vstupem jednoho z M bloků (2), kterým je první vstup programovatelného hradlového pole (2.4) s N výstupy, jehož druhý vstup je propojen s výstupem řídicí jednotky (3). Programovatelné hradlové pole (2.4) je zapojené jako velmi rychlý signálový procesor s mnoha vstupy/výstupy. Každý z jeho N výstupů je připojen na svůj řetězec vysílacího kanálu. Výstupy jsou propojeny s mezifrekvenčním vstupem (IF). ### Patent využíván vlastníkem.
Czech name
Digitální simulátor cílů s nízkou latencí pro automobilové radary
Czech description
Simulátor cílů pro automobilové radary se skládá z jednoho přijímacího kanálu (1) a z MxN vysílacích kanálů, M je počet bloků (2) a N je počet vysílacích kanálů v každém bloku. Přijímací kanál (1) se skládá z integrované milimetrové jednotky (1.1) s přijímací funkcí, z jednotky (4) místního oscilátoru, ze vstupního mezifrekvenčního děliče (1.2) s M výstupy a z M mezifrekvenčních jednotek (1.3) s přijímací funkcí. Na každou z nich je připojen jeden A/D převodník (1.4), při použití komplexních IQ signálů soustava dvou A/D převodníků (1.4, 1.4.1). Digitální výstup A/D převodníku (1.4, 1.4.1) je propojen s jedním vstupem jednoho z M bloků (2), kterým je první vstup programovatelného hradlového pole (2.4) s N výstupy, jehož druhý vstup je propojen s výstupem řídicí jednotky (3). Programovatelné hradlové pole (2.4) je zapojené jako velmi rychlý signálový procesor s mnoha vstupy/výstupy. Každý z jeho N výstupů je připojen na svůj řetězec vysílacího kanálu. Výstupy jsou propojeny s mezifrekvenčním vstupem (IF). ### Patent využíván vlastníkem.
Classification
Type
P - Patent
CEP classification
—
OECD FORD branch
20201 - Electrical and electronic engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EF16_025%2F0007318" target="_blank" >EF16_025/0007318: Advanced Testing of Automotive Radars</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Patent/design ID
308704
Publisher
CZ001 -
Publisher name
Industrial Property Office
Place of publication
Prague
Publication country
CZ - CZECH REPUBLIC
Date of acceptance
Feb 21, 2021
Owner name
ČVUT FEL, K13117
Method of use
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence