Practical Courses Teaching methods During the COVID-19 at the Department of Measurement of FEE CTU
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F21%3A00356176" target="_blank" >RIV/68407700:21230/21:00356176 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metody Výuky Praktických Předmětů na Katedře Měření FEL ČVUT v Době Covidu
Original language description
Pandemie COVID-19 prakticky přes noc dramaticky změnila nebo dokonce dočasně zastavila výuku na mnoha univerzitách. Tato situace byla výzvou zejména pro technické univerzity s původně spoustou praktických činností a laboratorních cvičení, protože vyžadovala vytvoření stabilního a plnohodnotného online vzdělávacího systému. Vše, co dosud probíhalo formou přímého kontaktu, od samotných přednášek, seminářů, praktických ukázek a laboratorních cvičení, přes písemné testy až po ústní zkoušky, bylo nutné převést do digitální podoby, o dalších právních a administrativních procesech pro zajištění výuky nemluvě. Významnou výhodou FEL ČVUT bylo, že drtivá většina pedagogů již měla předchozí zkušenosti s poskytováním online vzdělávání a disponovala řadou nástrojů, které bylo možné k tomuto účelu použít. Rychlý přechod z prezenční formy studia na distanční nicméně vyžadoval přehodnocení koncepce organizace výuky a zajištění řady souvisejících činností, zejména v oblasti komunikace, plánování vzdělávacích aktivit a výběru vhodných metod.
Czech name
Metody Výuky Praktických Předmětů na Katedře Měření FEL ČVUT v Době Covidu
Czech description
Pandemie COVID-19 prakticky přes noc dramaticky změnila nebo dokonce dočasně zastavila výuku na mnoha univerzitách. Tato situace byla výzvou zejména pro technické univerzity s původně spoustou praktických činností a laboratorních cvičení, protože vyžadovala vytvoření stabilního a plnohodnotného online vzdělávacího systému. Vše, co dosud probíhalo formou přímého kontaktu, od samotných přednášek, seminářů, praktických ukázek a laboratorních cvičení, přes písemné testy až po ústní zkoušky, bylo nutné převést do digitální podoby, o dalších právních a administrativních procesech pro zajištění výuky nemluvě. Významnou výhodou FEL ČVUT bylo, že drtivá většina pedagogů již měla předchozí zkušenosti s poskytováním online vzdělávání a disponovala řadou nástrojů, které bylo možné k tomuto účelu použít. Rychlý přechod z prezenční formy studia na distanční nicméně vyžadoval přehodnocení koncepce organizace výuky a zajištění řady souvisejících činností, zejména v oblasti komunikace, plánování vzdělávacích aktivit a výběru vhodných metod.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20201 - Electrical and electronic engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů