Using simulation environment for verification of traffic control methods at selected area
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F11%3A00192657" target="_blank" >RIV/68407700:21260/11:00192657 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití simulačního prostředí pro ověřování různých způsobů řízení dopravy na vybrané oblasti
Original language description
Základním tématem této diplomové práce je prověřit různé způsoby řízení na křižovatkách umístěných blízko za sebou nebo v linii proměnným zatížením, s důrazem na intenzity blízké saturaci. Vybraná oblast leží v nákupní zóně Zličín na Praze 5. Jako nástroj pro tvorbu dopravního modelu bylo využito simulační prostředí AIMSUN NG 5.0. Prvním cílem je zjistit jestli je možné dosáhnout zlepšení parametrů řízení změnami signálních plánů. Druhým cílem je nalézt takovou úpravu dopravního řešení kritických míst,která zjednoduší návrh řízení a tyto varianty signálních plánů prověřit. Posledním cílem je porovnat vliv okružních křižovatek a na plynulost provozu při vložení do koordinovaného tahu.
Czech name
Využití simulačního prostředí pro ověřování různých způsobů řízení dopravy na vybrané oblasti
Czech description
Základním tématem této diplomové práce je prověřit různé způsoby řízení na křižovatkách umístěných blízko za sebou nebo v linii proměnným zatížením, s důrazem na intenzity blízké saturaci. Vybraná oblast leží v nákupní zóně Zličín na Praze 5. Jako nástroj pro tvorbu dopravního modelu bylo využito simulační prostředí AIMSUN NG 5.0. Prvním cílem je zjistit jestli je možné dosáhnout zlepšení parametrů řízení změnami signálních plánů. Druhým cílem je nalézt takovou úpravu dopravního řešení kritických míst,která zjednoduší návrh řízení a tyto varianty signálních plánů prověřit. Posledním cílem je porovnat vliv okružních křižovatek a na plynulost provozu při vložení do koordinovaného tahu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA01030603" target="_blank" >TA01030603: New methods for urban traffic control in congested areas</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů