Emission Load Modeling Caused by Road Vehicles in the Vicinity of the Road and Highway Network Toll Gates
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00201039" target="_blank" >RIV/68407700:21260/12:00201039 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.lss.fd.cvut.cz/edm" target="_blank" >http://www.lss.fd.cvut.cz/edm</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Modelování stavu emisního zatížení způsobeného silničními vozidly v okolí silniční a dálniční sítě osazené mýtnými branami
Original language description
Disertační práce se zaměřuje na návrh a verifikaci původního liniového modelu emisního zatížení, jenž je z širokých vstupních informací schopen určovat emisní zatížení ze silničních vozidel (mobilních zdrojů) v blízkém prostoru podél silniční a dálničnísítě osazené mýtnými branami. Hlavním úkolem disertační práce je vytvořit originální funkční modelovou aplikaci, jež v sobě plně rozvine a na základě dostupných dat využije důležité parametry ovlivňující tvorbu a množství emisní zátěže z automobilové dopravy. Vstup pro model emisního zatížení ze silničních mobilních zdrojů tvoří data, která jsou zaznamenávána na branách dálničního mýtného systému ČR (primárně pro výpočet intenzit dopravy), jež shromažďuje tzv. Telematická aplikace Fakulty dopravní ČVUT.Práce definuje důležité vstupní parametry modelu z hlediska samotné dopravy, parametrů konstrukce silniční a dálniční sítě a struktury dopravy. Dále práce popisuje vlastní matematický model, jenž byl řádně otestován a zapsán do konečného
Czech name
Modelování stavu emisního zatížení způsobeného silničními vozidly v okolí silniční a dálniční sítě osazené mýtnými branami
Czech description
Disertační práce se zaměřuje na návrh a verifikaci původního liniového modelu emisního zatížení, jenž je z širokých vstupních informací schopen určovat emisní zatížení ze silničních vozidel (mobilních zdrojů) v blízkém prostoru podél silniční a dálničnísítě osazené mýtnými branami. Hlavním úkolem disertační práce je vytvořit originální funkční modelovou aplikaci, jež v sobě plně rozvine a na základě dostupných dat využije důležité parametry ovlivňující tvorbu a množství emisní zátěže z automobilové dopravy. Vstup pro model emisního zatížení ze silničních mobilních zdrojů tvoří data, která jsou zaznamenávána na branách dálničního mýtného systému ČR (primárně pro výpočet intenzit dopravy), jež shromažďuje tzv. Telematická aplikace Fakulty dopravní ČVUT.Práce definuje důležité vstupní parametry modelu z hlediska samotné dopravy, parametrů konstrukce silniční a dálniční sítě a struktury dopravy. Dále práce popisuje vlastní matematický model, jenž byl řádně otestován a zapsán do konečného
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
DI - Pollution and air control
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů