All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Emission Load Modeling Caused by Road Vehicles in the Vicinity of the Road and Highway Network Toll Gates

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00201039" target="_blank" >RIV/68407700:21260/12:00201039 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.lss.fd.cvut.cz/edm" target="_blank" >http://www.lss.fd.cvut.cz/edm</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Modelování stavu emisního zatížení způsobeného silničními vozidly v okolí silniční a dálniční sítě osazené mýtnými branami

  • Original language description

    Disertační práce se zaměřuje na návrh a verifikaci původního liniového modelu emisního zatížení, jenž je z širokých vstupních informací schopen určovat emisní zatížení ze silničních vozidel (mobilních zdrojů) v blízkém prostoru podél silniční a dálničnísítě osazené mýtnými branami. Hlavním úkolem disertační práce je vytvořit originální funkční modelovou aplikaci, jež v sobě plně rozvine a na základě dostupných dat využije důležité parametry ovlivňující tvorbu a množství emisní zátěže z automobilové dopravy. Vstup pro model emisního zatížení ze silničních mobilních zdrojů tvoří data, která jsou zaznamenávána na branách dálničního mýtného systému ČR (primárně pro výpočet intenzit dopravy), jež shromažďuje tzv. Telematická aplikace Fakulty dopravní ČVUT.Práce definuje důležité vstupní parametry modelu z hlediska samotné dopravy, parametrů konstrukce silniční a dálniční sítě a struktury dopravy. Dále práce popisuje vlastní matematický model, jenž byl řádně otestován a zapsán do konečného

  • Czech name

    Modelování stavu emisního zatížení způsobeného silničními vozidly v okolí silniční a dálniční sítě osazené mýtnými branami

  • Czech description

    Disertační práce se zaměřuje na návrh a verifikaci původního liniového modelu emisního zatížení, jenž je z širokých vstupních informací schopen určovat emisní zatížení ze silničních vozidel (mobilních zdrojů) v blízkém prostoru podél silniční a dálničnísítě osazené mýtnými branami. Hlavním úkolem disertační práce je vytvořit originální funkční modelovou aplikaci, jež v sobě plně rozvine a na základě dostupných dat využije důležité parametry ovlivňující tvorbu a množství emisní zátěže z automobilové dopravy. Vstup pro model emisního zatížení ze silničních mobilních zdrojů tvoří data, která jsou zaznamenávána na branách dálničního mýtného systému ČR (primárně pro výpočet intenzit dopravy), jež shromažďuje tzv. Telematická aplikace Fakulty dopravní ČVUT.Práce definuje důležité vstupní parametry modelu z hlediska samotné dopravy, parametrů konstrukce silniční a dálniční sítě a struktury dopravy. Dále práce popisuje vlastní matematický model, jenž byl řádně otestován a zapsán do konečného

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    DI - Pollution and air control

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů