All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Determining noise emissions corrections dependent on the railway superstructure construction in the conditions of the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00210148" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00210148 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/63981378:_____/13:#0000013

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Stanovení korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku v podmínkách České republiky.

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na problematiku hluku ze železniční dopravy a jeho cílem je představení metodiky, která bude klíčovým výstupem projektu ?Vliv opatření na infrastruktuře železniční dopravy na snížení vzniku a šíření hluku od jedoucích vlaků?. Metodika se zabývá stanovením korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku. Úvodem příspěvku je zmíněna motivace vedoucí ke vzniku metodiky, za níž následuje část věnovaná způsobu zpracování naměřených dat a tvorbě matematického modelu. Stěžejní část příspěvku pak shrnuje emisní hladiny vybraných konstrukcí v závislosti na rychlosti.

  • Czech name

    Stanovení korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku v podmínkách České republiky.

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na problematiku hluku ze železniční dopravy a jeho cílem je představení metodiky, která bude klíčovým výstupem projektu ?Vliv opatření na infrastruktuře železniční dopravy na snížení vzniku a šíření hluku od jedoucích vlaků?. Metodika se zabývá stanovením korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku. Úvodem příspěvku je zmíněna motivace vedoucí ke vzniku metodiky, za níž následuje část věnovaná způsobu zpracování naměřených dat a tvorbě matematického modelu. Stěžejní část příspěvku pak shrnuje emisní hladiny vybraných konstrukcí v závislosti na rychlosti.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JO - Land transport systems and equipment

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TA01030087" target="_blank" >TA01030087: Influence Measures on Railway Infrastructure to Reduce Emergence and Spread of Noise from Moving Trains</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Silnice železnice

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    5

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    92-96

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database