All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

*Transport study: Optimizing negotiation of reserved capacity

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00215782" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00215782 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    *Dopravní studie: Optimalizace sjednávání rezervované kapacity

  • Original language description

    *Jednou ze složek nákladů na distribuci elektrické energie pro velkoodběratele jsou náklady na rezervovanou kapacitu. Tyto náklady se skládají z ceny za rezervovanou kapacitu, která se sjednává vždy na rok dopředu a upřesňuje se každý měsíc, a ceny za překročení této kapacity v případě, že k němu dojde. V současné době sjednává Správa železniční dopravní cesty, s.o. (SŽDC) rezervovanou kapacitu na základě expertních zkušeností s přihlédnutím k historickým datům. Cílem studie je prozkoumat možnosti snížení nákladů na rezervovanou kapacitu s využitím predikčních modelů. Základní ideou je konstrukce predikčního modelu pro měsíční maxima spotřeb trakční elektrické energie na základě historických dat o spotřebě a dalších vysvětlujících proměnných. Posléze je testována optimalizace nákladů na rezervovanou kapacitu s využitím tohoto modelu. Cílem je přitom snížit celkové náklady vhodnou kombinací cen za rezervovanou kapacitu a cen za překročení této kapacity. V rámci studie jsou uvažovány a d

  • Czech name

    *Dopravní studie: Optimalizace sjednávání rezervované kapacity

  • Czech description

    *Jednou ze složek nákladů na distribuci elektrické energie pro velkoodběratele jsou náklady na rezervovanou kapacitu. Tyto náklady se skládají z ceny za rezervovanou kapacitu, která se sjednává vždy na rok dopředu a upřesňuje se každý měsíc, a ceny za překročení této kapacity v případě, že k němu dojde. V současné době sjednává Správa železniční dopravní cesty, s.o. (SŽDC) rezervovanou kapacitu na základě expertních zkušeností s přihlédnutím k historickým datům. Cílem studie je prozkoumat možnosti snížení nákladů na rezervovanou kapacitu s využitím predikčních modelů. Základní ideou je konstrukce predikčního modelu pro měsíční maxima spotřeb trakční elektrické energie na základě historických dat o spotřebě a dalších vysvětlujících proměnných. Posléze je testována optimalizace nákladů na rezervovanou kapacitu s využitím tohoto modelu. Cílem je přitom snížit celkové náklady vhodnou kombinací cen za rezervovanou kapacitu a cen za překročení této kapacity. V rámci studie jsou uvažovány a d

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    JE - Non-nuclear power engineering, energy consumption and utilization

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    64

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

    Správa železniční dopravní cesty, s.o.

  • Version