All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Safety indicators for Civil Aviation Authority of the Czech republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00223475" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00223475 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Indikátory bezpečnosti pro ÚCL

  • Original language description

    Řízení jakékoliv charakteristiky systému vyžaduje možnost provedení měření jeho kvantitativních i kvalitativních veličin. Analogicky vyplývá, že pro případ řízení letecké bezpečnosti musíme stanovit takové veličiny, abychom je byly schopni měřit a pomocínich i řídit bezpečnost. Veličinami pro měření a řízení bezpečnosti jsou bezpečnostní indikátory, které mají v anglické literatuře zkratku SPIs (Safety Performance Indicators). V oblasti průmyslu existuje mnoho společností, které vykazují vyšší míru rizikovosti provozních procesů. Mezi takovéto společnosti patří například chemické továrny a jaderné elektrárny. V odborné literatuře se pro jejich pojmenování ustálil výraz ?High-risk Industry?. Mezi takovéto společnosti ze své povahy patří i všechny organizace provozující leteckou dopravu. Pro dosažení akceptovatelné úrovně bezpečnosti zmiňovaných odvětví byly vyvinuty speciální systémy hodnocení založeny na indikátorech bezpečnosti zaměřených na problémové oblasti. Stejný trend v současn

  • Czech name

    Indikátory bezpečnosti pro ÚCL

  • Czech description

    Řízení jakékoliv charakteristiky systému vyžaduje možnost provedení měření jeho kvantitativních i kvalitativních veličin. Analogicky vyplývá, že pro případ řízení letecké bezpečnosti musíme stanovit takové veličiny, abychom je byly schopni měřit a pomocínich i řídit bezpečnost. Veličinami pro měření a řízení bezpečnosti jsou bezpečnostní indikátory, které mají v anglické literatuře zkratku SPIs (Safety Performance Indicators). V oblasti průmyslu existuje mnoho společností, které vykazují vyšší míru rizikovosti provozních procesů. Mezi takovéto společnosti patří například chemické továrny a jaderné elektrárny. V odborné literatuře se pro jejich pojmenování ustálil výraz ?High-risk Industry?. Mezi takovéto společnosti ze své povahy patří i všechny organizace provozující leteckou dopravu. Pro dosažení akceptovatelné úrovně bezpečnosti zmiňovaných odvětví byly vyvinuty speciální systémy hodnocení založeny na indikátorech bezpečnosti zaměřených na problémové oblasti. Stejný trend v současn

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    81

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

    Úřad pro civilní letectví

  • Version