All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Environmental teaching with regard to the perception of landscape and its emotional impact in the context of transport structures

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00240071" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00240071 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Environmentální výuka s ohledem na vnímání krajiny a její emocionální působení v kontextu dopravních staveb

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na problematiku výuky environmentálních předmětů na dopravní fakultě ČVUT v Praze. Protože každá dopravní stavba nemalou měrou ovlivňuje území, kterým prochází, je třeba, aby na okolní krajinu byl brán zřetel již při jejím samotném návrhu. Na dopravní fakultě proto mají budoucí dopravní inženýři také předměty zaměřené na tuto oblast. Již od samotného počátku fungování dopravní fakulty v Praze, to jest od akademického roku 1993/94, měli studenti kromě předmětů zaměřených na výuku čistě dopravních předmětů, také předměty z environmentální oblasti, prvním z nich pak byl povinný předmět Tvorba a ochrana krajiny. V příspěvku je zhodnocena výuka především s ohledem na její přesah do oblasti ovlivnění krajiny dopravními stavbami a dopravou vůbec. Jsou zde shrnuty jednotlivé environmentální předměty včetně jejich konkrétní náplně. Dále je v příspěvku zmíněna projektově orientovaná výuka a rozdělení bakalářských a diplomových prací na základě jejich tematického zaměření. V

  • Czech name

    Environmentální výuka s ohledem na vnímání krajiny a její emocionální působení v kontextu dopravních staveb

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na problematiku výuky environmentálních předmětů na dopravní fakultě ČVUT v Praze. Protože každá dopravní stavba nemalou měrou ovlivňuje území, kterým prochází, je třeba, aby na okolní krajinu byl brán zřetel již při jejím samotném návrhu. Na dopravní fakultě proto mají budoucí dopravní inženýři také předměty zaměřené na tuto oblast. Již od samotného počátku fungování dopravní fakulty v Praze, to jest od akademického roku 1993/94, měli studenti kromě předmětů zaměřených na výuku čistě dopravních předmětů, také předměty z environmentální oblasti, prvním z nich pak byl povinný předmět Tvorba a ochrana krajiny. V příspěvku je zhodnocena výuka především s ohledem na její přesah do oblasti ovlivnění krajiny dopravními stavbami a dopravou vůbec. Jsou zde shrnuty jednotlivé environmentální předměty včetně jejich konkrétní náplně. Dále je v příspěvku zmíněna projektově orientovaná výuka a rozdělení bakalářských a diplomových prací na základě jejich tematického zaměření. V

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů