Multimodal Transport model of Uherské Hradiště and neighborhood towns Staré Město and Kunovice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F19%3A00339199" target="_blank" >RIV/68407700:21260/19:00339199 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Multimodální dopravní model a návrh linkového vedení MHD pro souměstí Uherské Hradiště, Staré Město a Kunovice
Original language description
Projekt zpracování dopravního modelu pro město Uherské Hradiště, resp. pro celé souměstí Uherské Hradiště - Staré Město - Kunovice byl zpracován především z důvodu zmapování a podchycení přepravních vztahů v souměstí, za účelem získání relevantních podkladů pro novou koncepci MHD v souměstí. Podkladem pro datové vstupy bylo sčítání cestujících v MHD na podzim 2018, sociologický průzkum mezi občany města v období podzim - zima 2018/2019 a mobilitní průzkum na vybraném vzorku respondentů v období podzim - zima 2018/2019. Z dopravního modelu především zcela zřejmým způsobem vyplývá, že z hlediska přepravních proudů se celé souměstí Uherské Hradiště - Staré Město - Kunovice chová jako jeden propojený sídelní celek. V celém souměstí je poměrně vysoká intenzita radiálních přepravních proudů a zároveň, přepravní proudy jsou velmi roztříštěné (mimo silných radiálních vztahů lze vysledovat i významné tangenciální přepravní vztahy mezi jednotlivými částmi souměstí). Předložená zpráva má sloužit jako podklad pro rozhodování zástupců města Uherské Hradiště o rozsahu a podobě nové koncepce MHD, v závislosti na významu a intenzitě jednotlivých přepravních proudů v souměstí, ze kterých plynou doporučení na linkové vedení, délky intervalů a následně předpokládanou výši kompenzace.
Czech name
Multimodální dopravní model a návrh linkového vedení MHD pro souměstí Uherské Hradiště, Staré Město a Kunovice
Czech description
Projekt zpracování dopravního modelu pro město Uherské Hradiště, resp. pro celé souměstí Uherské Hradiště - Staré Město - Kunovice byl zpracován především z důvodu zmapování a podchycení přepravních vztahů v souměstí, za účelem získání relevantních podkladů pro novou koncepci MHD v souměstí. Podkladem pro datové vstupy bylo sčítání cestujících v MHD na podzim 2018, sociologický průzkum mezi občany města v období podzim - zima 2018/2019 a mobilitní průzkum na vybraném vzorku respondentů v období podzim - zima 2018/2019. Z dopravního modelu především zcela zřejmým způsobem vyplývá, že z hlediska přepravních proudů se celé souměstí Uherské Hradiště - Staré Město - Kunovice chová jako jeden propojený sídelní celek. V celém souměstí je poměrně vysoká intenzita radiálních přepravních proudů a zároveň, přepravní proudy jsou velmi roztříštěné (mimo silných radiálních vztahů lze vysledovat i významné tangenciální přepravní vztahy mezi jednotlivými částmi souměstí). Předložená zpráva má sloužit jako podklad pro rozhodování zástupců města Uherské Hradiště o rozsahu a podobě nové koncepce MHD, v závislosti na významu a intenzitě jednotlivých přepravních proudů v souměstí, ze kterých plynou doporučení na linkové vedení, délky intervalů a následně předpokládanou výši kompenzace.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2019
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.