All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology for Design of an Efficient Network Operational Concept for Long-distance Public Transport Lines on High-speed Railways and for Operational Pooling of These Lines

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F22%3A00364430" target="_blank" >RIV/68407700:21260/22:00364430 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodika pro tvorbu efektivního síťového provozního konceptu dálkových linek na Rychlých spojeních a pro tvorbu provozních souborů těchto linek

  • Original language description

    Metodika se zabývá zejména segmentací nabídky linek dálkové dopravy podle nejvyšší rychlosti nasazených vozidel a podle přepravní funkce, včetně rozlišení na linky vnitrostátní a mezinárodní. Dále je navržena prioritizace časových okrajových podmínek pro konstrukci síťového modelového grafikonu (tj. dopravně-technologické prověření provozního konceptu). Metodika zavádí pojem svazkoprokladu, avšak samotným plánováním kapacity sezabývá spíše z hlediska specifik vysokorychlostní železnice. Metodika představuje nezbytný teoretický základ pro konstrukci výhledového provozního konceptu dálkových linek pro horizont 2030 a pro horizonty, v nichž se počítá se zprovozněním VRT (nad 200 km/h): 2040 a 2050. Vzhledem k zaměření projektu, v rámci něhož vznikla, je metodika koncipována primárně z pohledu objednatele dálkové dopravy, sekundárně z pohledu provozovatele dráhy a přídělce kapacity (v ČR obě tyto úlohy plní jediná organizace – Správa železnic).

  • Czech name

    Metodika pro tvorbu efektivního síťového provozního konceptu dálkových linek na Rychlých spojeních a pro tvorbu provozních souborů těchto linek

  • Czech description

    Metodika se zabývá zejména segmentací nabídky linek dálkové dopravy podle nejvyšší rychlosti nasazených vozidel a podle přepravní funkce, včetně rozlišení na linky vnitrostátní a mezinárodní. Dále je navržena prioritizace časových okrajových podmínek pro konstrukci síťového modelového grafikonu (tj. dopravně-technologické prověření provozního konceptu). Metodika zavádí pojem svazkoprokladu, avšak samotným plánováním kapacity sezabývá spíše z hlediska specifik vysokorychlostní železnice. Metodika představuje nezbytný teoretický základ pro konstrukci výhledového provozního konceptu dálkových linek pro horizont 2030 a pro horizonty, v nichž se počítá se zprovozněním VRT (nad 200 km/h): 2040 a 2050. Vzhledem k zaměření projektu, v rámci něhož vznikla, je metodika koncipována primárně z pohledu objednatele dálkové dopravy, sekundárně z pohledu provozovatele dráhy a přídělce kapacity (v ČR obě tyto úlohy plní jediná organizace – Správa železnic).

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20104 - Transport engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/CK01000004" target="_blank" >CK01000004: Efficient Operational Concept for Rapid Services</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů