Emergency Preparedness of Schools for Hearing-Impaired Children
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F21%3A00355298" target="_blank" >RIV/68407700:21460/21:00355298 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/99315/Sborn%c3%adk%20AWHP%202021.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://dspace.cvut.cz/bitstream/handle/10467/99315/Sborn%c3%adk%20AWHP%202021.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Školy pro sluchově postižené a jejich připravenost na mimořádné události
Original language description
Příspěvek analyzuje připravenost škol pro sluchově postižené na vybrané mimořádné události, jimiž jsou konkrétně požár a útok aktivního útočníka. Je zjišťováno, jakým způsobem a v jakém rozsahu jsou v analyzovaných školách zavedena organizační a režimová opatření, jaké technické prostředky zabezpečení jsou instalovány a rovněž jakým způsobem jsou pedagogové a žáci seznamováni s plánovanými postupy pro případ vzniku mimořádných událostí. V praktické části práce jsou interpretována data získaná v rámci polostrukturovaných rozhovorů s vedením jednotlivých škol. Je tedy charakterizován způsob zajištění připravenosti škol na vybrané mimořádné události a uvedena úroveň dosažených znalostí pedagogů. Z výsledků vyplývá, že úroveň jejich znalostí týkajících se připravenosti na mimořádné události lze považovat až na malé množství nedostatků za dostačující.
Czech name
Školy pro sluchově postižené a jejich připravenost na mimořádné události
Czech description
Příspěvek analyzuje připravenost škol pro sluchově postižené na vybrané mimořádné události, jimiž jsou konkrétně požár a útok aktivního útočníka. Je zjišťováno, jakým způsobem a v jakém rozsahu jsou v analyzovaných školách zavedena organizační a režimová opatření, jaké technické prostředky zabezpečení jsou instalovány a rovněž jakým způsobem jsou pedagogové a žáci seznamováni s plánovanými postupy pro případ vzniku mimořádných událostí. V praktické části práce jsou interpretována data získaná v rámci polostrukturovaných rozhovorů s vedením jednotlivých škol. Je tedy charakterizován způsob zajištění připravenosti škol na vybrané mimořádné události a uvedena úroveň dosažených znalostí pedagogů. Z výsledků vyplývá, že úroveň jejich znalostí týkajících se připravenosti na mimořádné události lze považovat až na malé množství nedostatků za dostačující.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aspekty práce pomáhajících profesí 2021. Recenzovaný sborník příspěvků ze studentské vědecké konference AWHP 2021.
ISBN
978-80-01-06852-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
16
Pages from-to
274-289
Publisher name
České vysoké učení technické v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Nov 5, 2021
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—