Response of the Two-Girder Bridge Loaded by Traffic and Temperature. Annual Report 2006
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F07%3A07139265" target="_blank" >RIV/68407700:21610/07:07139265 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Odezva dvoutrámového mostu zatíženého dopravou a teplotou - výroční zpráva 2006
Original language description
Výroční zpráva obsahuje popis prací a výsledky části řešení projektu MD ČR 1F45D/077/120 MDS ČR, řešené v Kloknerově ústavu ČVUT v roce 2006. Předmětem řešení je odezva dvoutrámového mostu (levého mostu pravobřežní estakády mostu přes Ohři na dálnici D8u obce Doksany), zatíženého teplotou a dopravou. V experimentální části řešení pokračovalo dlouhodobé měření teploty a odezvy mostu. Byla provedena čtyři jednorázová měření, při nichž také natáčena projíždějící vozidla videokamerou. Současně byla zjišťována jejich hmotnost a rychlost pomocí tenzometrů, instalovaných v komoře mostu přes Ohři. V rámci těchto měření byla také provedena "kalibrace" tenzometrických měření průjezdy vozidla známé hmotnosti. V teoretické části řešení byl proveden rozbor měřeníteplot v roce 2005 z hlediska jejich návaznosti na ČSN EN 1991-1-5 a meteorologická měření.
Czech name
Odezva dvoutrámového mostu zatíženého dopravou a teplotou - výroční zpráva 2006
Czech description
Výroční zpráva obsahuje popis prací a výsledky části řešení projektu MD ČR 1F45D/077/120 MDS ČR, řešené v Kloknerově ústavu ČVUT v roce 2006. Předmětem řešení je odezva dvoutrámového mostu (levého mostu pravobřežní estakády mostu přes Ohři na dálnici D8u obce Doksany), zatíženého teplotou a dopravou. V experimentální části řešení pokračovalo dlouhodobé měření teploty a odezvy mostu. Byla provedena čtyři jednorázová měření, při nichž také natáčena projíždějící vozidla videokamerou. Současně byla zjišťována jejich hmotnost a rychlost pomocí tenzometrů, instalovaných v komoře mostu přes Ohři. V rámci těchto měření byla také provedena "kalibrace" tenzometrických měření průjezdy vozidla známé hmotnosti. V teoretické části řešení byl proveden rozbor měřeníteplot v roce 2005 z hlediska jejich návaznosti na ČSN EN 1991-1-5 a meteorologická měření.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1F45D%2F077%2F120" target="_blank" >1F45D/077/120: Response of bridges to thermal and traffic actions</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů