Preparation of the coordinators of educational programs at vocational schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F10%3A00177598" target="_blank" >RIV/68407700:21630/10:00177598 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příprava koordinátorů školních vzdělávacích programů na odborných školách
Original language description
Monografická publikace obsahuje texty zpracované s cílem podpořit komplexní přípravu koordinátorů přípravy a realizace školních vzdělávacích programů na středních odborných školách. Jde o jeden z výstupů projektu ESF Další vzdělávání pedagogických pracovníků odborných škol na podporu přípravy a realizace školních vzdělávacích programů (CZ.04.1.03/3.1.15.1/0194). Pedagogické projektování nebylo a není součástí profesní přípravy učitelů, proto projekt řešil nutnost specializované přípravy koordinátorů tvorby a realizace vzdělávacího programu střední odborné školy. Text publikace je členěn do devíti kapitol, modulů, zaměřených na problematiku: koncepční a legislativní východiska kurikulární reformy, evropské souvislosti změn odborného vzdělávání, učitel apedagogický sbor na odborných školách, strategie výuky v kontextu kurikulární reformy, specifika vzdělávání dospělých, managerské nástroje a dovednosti, evaluace a hodnocení vzdělávacího programu.
Czech name
Příprava koordinátorů školních vzdělávacích programů na odborných školách
Czech description
Monografická publikace obsahuje texty zpracované s cílem podpořit komplexní přípravu koordinátorů přípravy a realizace školních vzdělávacích programů na středních odborných školách. Jde o jeden z výstupů projektu ESF Další vzdělávání pedagogických pracovníků odborných škol na podporu přípravy a realizace školních vzdělávacích programů (CZ.04.1.03/3.1.15.1/0194). Pedagogické projektování nebylo a není součástí profesní přípravy učitelů, proto projekt řešil nutnost specializované přípravy koordinátorů tvorby a realizace vzdělávacího programu střední odborné školy. Text publikace je členěn do devíti kapitol, modulů, zaměřených na problematiku: koncepční a legislativní východiska kurikulární reformy, evropské souvislosti změn odborného vzdělávání, učitel apedagogický sbor na odborných školách, strategie výuky v kontextu kurikulární reformy, specifika vzdělávání dospělých, managerské nástroje a dovednosti, evaluace a hodnocení vzdělávacího programu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů