All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Elaboration of indicators and criteria of traditon usability for experienced tourism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68520913%3A_____%2F05%3A01%3A___18" target="_blank" >RIV/68520913:_____/05:01:___18 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vypracování indikátorů a kritérií určujících vhodnost tradice pro využití v zážitkové turistice

  • Original language description

    Nelze se omezit pouze na nejvýznamnější kritéria. Byl sepsán širší seznam indikátorů a kritérií. Princip zážitkové turistiky je založen na tom, že a) propaguje skutečnou aktivitu; b) musí obsahovat prvek, který jsou zákazníci ochotni vyzkoušet ? zažít; c) jsou ochotni za tento zážitek zaplatit; d) zážitek musí být přenositelný; e) zážitek musí mít určitou míru variantního řešení dle individuálních přání zákazníka; f) příprava produktu zážitkové turistiky musí mít dispozici varianty pro různě zdatné zákazníky; g) tradice (aktivita) v zážitkové turistice musí být uvěřitelná; h) do projektu musí být zapojen člověk, který danou tradici ovládá, je v dané tradici odborníkem; i) nezbytnost dovednosti poutavého přiblížení tradice.

  • Czech name

    Vypracování indikátorů a kritérií určujících vhodnost tradice pro využití v zážitkové turistice

  • Czech description

    Nelze se omezit pouze na nejvýznamnější kritéria. Byl sepsán širší seznam indikátorů a kritérií. Princip zážitkové turistiky je založen na tom, že a) propaguje skutečnou aktivitu; b) musí obsahovat prvek, který jsou zákazníci ochotni vyzkoušet ? zažít; c) jsou ochotni za tento zážitek zaplatit; d) zážitek musí být přenositelný; e) zážitek musí mít určitou míru variantního řešení dle individuálních přání zákazníka; f) příprava produktu zážitkové turistiky musí mít dispozici varianty pro různě zdatné zákazníky; g) tradice (aktivita) v zážitkové turistice musí být uvěřitelná; h) do projektu musí být zapojen člověk, který danou tradici ovládá, je v dané tradici odborníkem; i) nezbytnost dovednosti poutavého přiblížení tradice.

Classification

  • Type

    A - Audiovisual production

  • CEP classification

    AK - Sport and leisure time activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/WB-11-04" target="_blank" >WB-11-04: Manual for development of experienced tourism in villages based on cultural and historical heritage.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

  • Place of publication

  • Publisher/client name

  • Version

  • Carrier ID