All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Influence of Hyperelastic Properties with Behaviours of Rail Pads

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28110%2F07%3A63505227" target="_blank" >RIV/70883521:28110/07:63505227 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv hyperelastických vlastností na chování podkladových desek železničních pražců

  • Original language description

    Cílem tohoto článku je porovnání vlivu různých hyperelastických vlastností při zatížení u dvou typů pryžových pražců, které jsou jednou častí železniční pražcové struktury. Materiálové hyperelastické charakteristiky železničních pražců byly experimentálně stanoveny měřením skutečných vzorků. Rozložení tenzorů napětí a posuvu bylo stanoveno nelineární numerickou FEM analýzou zahrnující stanovení oblastí se špičkami napětí v místě tvarové diskontinuity. Porovnání chování dvou typů železničních pražců je provedeno v závěru vzhledem k odhadu vlivu vzniku trhliny z pohledu únavy materiálu.

  • Czech name

    Vliv hyperelastických vlastností na chování podkladových desek železničních pražců

  • Czech description

    Cílem tohoto článku je porovnání vlivu různých hyperelastických vlastností při zatížení u dvou typů pryžových pražců, které jsou jednou častí železniční pražcové struktury. Materiálové hyperelastické charakteristiky železničních pražců byly experimentálně stanoveny měřením skutečných vzorků. Rozložení tenzorů napětí a posuvu bylo stanoveno nelineární numerickou FEM analýzou zahrnující stanovení oblastí se špičkami napětí v místě tvarové diskontinuity. Porovnání chování dvou typů železničních pražců je provedeno v závěru vzhledem k odhadu vlivu vzniku trhliny z pohledu únavy materiálu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JL - Fatigue and fracture mechanics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Experimentální analýza napětí 2007

  • ISBN

    978-80-7043-552-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    1-9

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article