All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personnel marketing - creation of positive image in eyes of present and potencial employees

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502138" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502138 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků

  • Original language description

    Plánování lidských zdrojů je jedním z hlavních faktorů pro dosažení strategických cílů v rozvoji firmy. Personální marketing je úzce spojen se vztahy firmy se současnými a budoucím pracovníky. Personální marketing se skládá ze tři oblastí: externího, interního a interaktivního. Jedná se o rozhodování o potřebách lidských zdrojů, jejich náboru a výběru. Firemní kultura je nástrojem pro snadné začlenění nového pracovníka do firemních aktivit, také je nástrojem pro získání emočního zapojení pracovníků do firemních aktivit. Péče o pracovníky, podpora jejich kvalifikačního růstu jsou formami interní komunikace a motivace.

  • Czech name

    Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků

  • Czech description

    Plánování lidských zdrojů je jedním z hlavních faktorů pro dosažení strategických cílů v rozvoji firmy. Personální marketing je úzce spojen se vztahy firmy se současnými a budoucím pracovníky. Personální marketing se skládá ze tři oblastí: externího, interního a interaktivního. Jedná se o rozhodování o potřebách lidských zdrojů, jejich náboru a výběru. Firemní kultura je nástrojem pro snadné začlenění nového pracovníka do firemních aktivit, také je nástrojem pro získání emočního zapojení pracovníků do firemních aktivit. Péče o pracovníky, podpora jejich kvalifikačního růstu jsou formami interní komunikace a motivace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků

  • ISBN

    80-7318-117-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    139-149

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Jan 1, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article