Personnel marketing - creation of positive image in eyes of present and potencial employees
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502138" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502138 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků
Original language description
Plánování lidských zdrojů je jedním z hlavních faktorů pro dosažení strategických cílů v rozvoji firmy. Personální marketing je úzce spojen se vztahy firmy se současnými a budoucím pracovníky. Personální marketing se skládá ze tři oblastí: externího, interního a interaktivního. Jedná se o rozhodování o potřebách lidských zdrojů, jejich náboru a výběru. Firemní kultura je nástrojem pro snadné začlenění nového pracovníka do firemních aktivit, také je nástrojem pro získání emočního zapojení pracovníků do firemních aktivit. Péče o pracovníky, podpora jejich kvalifikačního růstu jsou formami interní komunikace a motivace.
Czech name
Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků
Czech description
Plánování lidských zdrojů je jedním z hlavních faktorů pro dosažení strategických cílů v rozvoji firmy. Personální marketing je úzce spojen se vztahy firmy se současnými a budoucím pracovníky. Personální marketing se skládá ze tři oblastí: externího, interního a interaktivního. Jedná se o rozhodování o potřebách lidských zdrojů, jejich náboru a výběru. Firemní kultura je nástrojem pro snadné začlenění nového pracovníka do firemních aktivit, také je nástrojem pro získání emočního zapojení pracovníků do firemních aktivit. Péče o pracovníky, podpora jejich kvalifikačního růstu jsou formami interní komunikace a motivace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků
ISBN
80-7318-117-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
139-149
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—