New UNILEVER logo - improvement, regress or get nowhere fast
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63502986" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63502986 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nové logo společnosti UNILEVER - cesta vpřed, vzad nebo přešlapování na místě?
Original language description
Autoři řeší problematiku zavedení nového loga společnosti Unilever, kladné i záporné stránky této změny. Zameřují na asociace spojené s logem a rovněž na problém jeho zmenšení na obalech.
Czech name
Nové logo společnosti UNILEVER - cesta vpřed, vzad nebo přešlapování na místě?
Czech description
Autoři řeší problematiku zavedení nového loga společnosti Unilever, kladné i záporné stránky této změny. Zameřují na asociace spojené s logem a rovněž na problém jeho zmenšení na obalech.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
15
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
13-14
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—