Komunikace jako nástroj udržení zákaznické důvěry během krize.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503027" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503027 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikace jako nástroj udržení zákaznické důvěry během krize.
Original language description
Krize je něco, co každou firmu potká a to dřív nebo později. Je to taková jediná jistota v dnešním měnícím se světě. Na tom, jak firma získala důvěry veřejnosti, a to především svých zákazníků, záleží její možnosti krizi přečkat. Dobře zvládnutá krize ufirmy, jejíž jméno má u zákazníků zvuk, může takovouto firmu posílit a dodat sebevědomí lidem, kteří v ní pracují.
Czech name
Komunikace jako nástroj udržení zákaznické důvěry během krize.
Czech description
Krize je něco, co každou firmu potká a to dřív nebo později. Je to taková jediná jistota v dnešním měnícím se světě. Na tom, jak firma získala důvěry veřejnosti, a to především svých zákazníků, záleží její možnosti krizi přečkat. Dobře zvládnutá krize ufirmy, jejíž jméno má u zákazníků zvuk, může takovouto firmu posílit a dodat sebevědomí lidem, kteří v ní pracují.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník Mezinárodní Baťovy doktorandské konference
ISBN
80 - 7318-257-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
41
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Apr 21, 2005
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—