All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Firms´ Requirements on Marketing Manager´s Skills and Abilities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504831" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504831 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Firemní požadavky na schopnosti a dovednosti marketingového manažera

  • Original language description

    Schopnosti a dovednosti marketingových managerů se odvíjí od požadavků současných firem, jejichž stanovenou prioritou je - uspět na trhu. Růst marketingu jako vědecké disciplíny je ovlivněn s rozvojem zkoumání v oblastech ekonomických a sociálních věd. Všechny tyto disciplíny se rozvíjí svými vlastními vědeckými metodami, ale výsledky se obtížně aplikují pro potřeby firem v dnešním podnikatelském prostředí. Má-li marketingový manažer naplnit očekávání firem musí při řešení problémů vycházet z interdisciplinarity vědomostí a dovedností v oblasti komplexně prováděného marketingu, kde v současnosti sehrává rozhodující roli schopnost spolupracovat s konkurencí a tvořit kooperující aliance firem na bázi vzájemné důvěry.

  • Czech name

    Firemní požadavky na schopnosti a dovednosti marketingového manažera

  • Czech description

    Schopnosti a dovednosti marketingových managerů se odvíjí od požadavků současných firem, jejichž stanovenou prioritou je - uspět na trhu. Růst marketingu jako vědecké disciplíny je ovlivněn s rozvojem zkoumání v oblastech ekonomických a sociálních věd. Všechny tyto disciplíny se rozvíjí svými vlastními vědeckými metodami, ale výsledky se obtížně aplikují pro potřeby firem v dnešním podnikatelském prostředí. Má-li marketingový manažer naplnit očekávání firem musí při řešení problémů vycházet z interdisciplinarity vědomostí a dovedností v oblasti komplexně prováděného marketingu, kde v současnosti sehrává rozhodující roli schopnost spolupracovat s konkurencí a tvořit kooperující aliance firem na bázi vzájemné důvěry.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Ekonomické znalosti pro tržní praxi

  • ISBN

    80-244-1468-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    95-98

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article