Specifications of the chinese internet advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504875" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504875 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifika čínské internetové reklamy
Original language description
Čína je země paradoxů a protichůdných tendencí. Na jedné straně je to země mnoha obchodních příležitostí, ale na druhé straně země plná zákazů, kontrol, cenzury a nesvobody, ale i tradic, specifických kulturních aspektů, nacionalismu a historických hodnot. To vše se samozřejmě odráží v čínském obchodě, ale je nutno repspektovat a chápat i na internetovém reklamním trhu.
Czech name
Specifika čínské internetové reklamy
Czech description
Čína je země paradoxů a protichůdných tendencí. Na jedné straně je to země mnoha obchodních příležitostí, ale na druhé straně země plná zákazů, kontrol, cenzury a nesvobody, ale i tradic, specifických kulturních aspektů, nacionalismu a historických hodnot. To vše se samozřejmě odráží v čínském obchodě, ale je nutno repspektovat a chápat i na internetovém reklamním trhu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
sborník konference Internet a bezpečnost organizací
ISBN
80-7318-393-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
94
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—