Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505041" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505041 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;
Original language description
ískat převahu na rozhlasovém trhu České republiky je velmi těžké, vzhledem k vysokému počtu konkurentů. Proto se každá stanice snaží co nejvíce odlišit ve svých programových a marketingových aktivitách. Rockové rádio AZ zvolilo formu vyhledávací hudebnísoutěže. Pro tento účel se spojilo s pivovarem Janáček z Uherského Brodu. Výsledkem je nová značka piva v sortimentu pivovaru Janáček. V tomto příspěvku představuji oba zúčastněné subjekty, popisuji způsob jak spolupráce probíhá, které propagační a komunikační kanály byly při realizaci zvoleny a nabízím také doporučení pro další budoucnost Rockové 12.
Czech name
Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;
Czech description
ískat převahu na rozhlasovém trhu České republiky je velmi těžké, vzhledem k vysokému počtu konkurentů. Proto se každá stanice snaží co nejvíce odlišit ve svých programových a marketingových aktivitách. Rockové rádio AZ zvolilo formu vyhledávací hudebnísoutěže. Pro tento účel se spojilo s pivovarem Janáček z Uherského Brodu. Výsledkem je nová značka piva v sortimentu pivovaru Janáček. V tomto příspěvku představuji oba zúčastněné subjekty, popisuji způsob jak spolupráce probíhá, které propagační a komunikační kanály byly při realizaci zvoleny a nabízím také doporučení pro další budoucnost Rockové 12.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2006
ISBN
80-7302-119-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
48-55
Publisher name
KONVOJ
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2006
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—