All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505041" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505041 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;

  • Original language description

    ískat převahu na rozhlasovém trhu České republiky je velmi těžké, vzhledem k vysokému počtu konkurentů. Proto se každá stanice snaží co nejvíce odlišit ve svých programových a marketingových aktivitách. Rockové rádio AZ zvolilo formu vyhledávací hudebnísoutěže. Pro tento účel se spojilo s pivovarem Janáček z Uherského Brodu. Výsledkem je nová značka piva v sortimentu pivovaru Janáček. V tomto příspěvku představuji oba zúčastněné subjekty, popisuji způsob jak spolupráce probíhá, které propagační a komunikační kanály byly při realizaci zvoleny a nabízím také doporučení pro další budoucnost Rockové 12.

  • Czech name

    Zvýšení účinku marketingové komunikace s cílovou skupinou;

  • Czech description

    ískat převahu na rozhlasovém trhu České republiky je velmi těžké, vzhledem k vysokému počtu konkurentů. Proto se každá stanice snaží co nejvíce odlišit ve svých programových a marketingových aktivitách. Rockové rádio AZ zvolilo formu vyhledávací hudebnísoutěže. Pro tento účel se spojilo s pivovarem Janáček z Uherského Brodu. Výsledkem je nová značka piva v sortimentu pivovaru Janáček. V tomto příspěvku představuji oba zúčastněné subjekty, popisuji způsob jak spolupráce probíhá, které propagační a komunikační kanály byly při realizaci zvoleny a nabízím také doporučení pro další budoucnost Rockové 12.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Firma a konkurenční prostředí 2006

  • ISBN

    80-7302-119-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    48-55

  • Publisher name

    KONVOJ

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2006

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article