Internet as a tool for marketing decisions support - internet marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506341" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506341 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Internet jako nástroj pro podporu marketingového rozhodování - internetový marketing
Original language description
Příspěvek se zabývá využitím Internetu při marketingovém rozhodování a představuje základy internetového marketingu. Popisuje podstatu internetového marketingu, jeho vývoj, účel a význam pro marketing. Zabývá se také konceptem informačního smogu.
Czech name
Internet jako nástroj pro podporu marketingového rozhodování - internetový marketing
Czech description
Příspěvek se zabývá využitím Internetu při marketingovém rozhodování a představuje základy internetového marketingu. Popisuje podstatu internetového marketingu, jeho vývoj, účel a význam pro marketing. Zabývá se také konceptem informačního smogu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Manažment - teória, výučba a prax 2007
ISBN
978-80-8040-327-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
364
Pages from-to
105-111
Publisher name
Akadémia ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika v Liptovskom M
Place of publication
Liptovský Mikuláš
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—