All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Ethical Aspects of Advertising

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506347" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506347 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Etické aspekty reklamy

  • Original language description

    Etika, jako systém morálních hodnot, je podmíněna mnoha aspekty. Mezi hlavní aspekty patří zejména právní normy jednotlivých zemí, postoje a názory veřejnosti, zákazníků a organizací a chování jednotlivců. Základním etickým aspektem reklamy je podávat veřejnosti pravdivé a úplné informace o nabízeném produktu. Etiku v reklamě nelze omezit právním předpisem, proto využívá trh jako základní nástroj tzv. samoregulaci. Příspěvek je zaměřený na vymezení základního postavení etiky v reklamě, prezentuje etickéaspekty reklamy a předkládá nástroje a možnosti při řešení etických problémů v reklamě.

  • Czech name

    Etické aspekty reklamy

  • Czech description

    Etika, jako systém morálních hodnot, je podmíněna mnoha aspekty. Mezi hlavní aspekty patří zejména právní normy jednotlivých zemí, postoje a názory veřejnosti, zákazníků a organizací a chování jednotlivců. Základním etickým aspektem reklamy je podávat veřejnosti pravdivé a úplné informace o nabízeném produktu. Etiku v reklamě nelze omezit právním předpisem, proto využívá trh jako základní nástroj tzv. samoregulaci. Příspěvek je zaměřený na vymezení základního postavení etiky v reklamě, prezentuje etickéaspekty reklamy a předkládá nástroje a možnosti při řešení etických problémů v reklamě.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    "(KO)MÉDIA"

  • ISBN

    978-80-7318-677-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    1-4

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article