All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Global Retail Market in China

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506361" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506361 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Maloobchodní a spotřebitelské trhy v Číně

  • Original language description

    Článek maloobchodní a spotřebitelské trhy v Číně pojednává o novém pohledu na vznikajících trzích včetně definice tržních příležitostí. Popisuje územní rozptýlení konkrétního trhu. K hodnocení trhu a tržních příležitostí je využit index GRDI, který porovnává 30 rozvíjejících se zemí. Je důležité zmínit také index RLI - zdroje pracovních sil v Číně. Bez talentovaných pracovníků podporujících expanzi na novém trhu by byl úspěch málo pravděpodobný. Pojem čtyři etapy otevřenosti trhu napomáhá přesnějšímu určení, v jaké pozici je zkoumaný trh.

  • Czech name

    Maloobchodní a spotřebitelské trhy v Číně

  • Czech description

    Článek maloobchodní a spotřebitelské trhy v Číně pojednává o novém pohledu na vznikajících trzích včetně definice tržních příležitostí. Popisuje územní rozptýlení konkrétního trhu. K hodnocení trhu a tržních příležitostí je využit index GRDI, který porovnává 30 rozvíjejících se zemí. Je důležité zmínit také index RLI - zdroje pracovních sil v Číně. Bez talentovaných pracovníků podporujících expanzi na novém trhu by byl úspěch málo pravděpodobný. Pojem čtyři etapy otevřenosti trhu napomáhá přesnějšímu určení, v jaké pozici je zkoumaný trh.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trend Marketing

  • ISSN

    1214-9594

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    III.

  • Issue of the periodical within the volume

    6-7

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    28-29

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database