Issue of SMEs´ Cooperation in Tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507708" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507708 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Issue of SMEs´ Cooperation in Tourism
Original language description
Aim of the paper is to identify the crucial factors in the SMEs´ cooperation; the relationship findings can create their potential usage for the common marketing strategy formulation of the SMEs involved in the services of the tourism industry. The highest correlation has been found between the trust building and the organizational-and-cultural firm´s spectrum.
Czech name
Otázky kooperací malých a středních podniků v cestovním ruchu
Czech description
Cílem příspěvku je identifikovat kritické faktory vznikající v kooperacích malých a středních podniků. Nalezené vztahy mohou být využity při tvorbě společných marketingových strategií malých a středních podniků, které poskytují služby v průmyslu turismu.Nejvyšší korelace byla nalezena mezi budováním důvěry a kulturou organizace
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Techné Ostrava 2008
ISBN
—
ISSN
1214-8806
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
—
Publisher name
Dům kultury, Ostrava
Place of publication
Ostrava, Česká republika
Event location
Ostrava, Česká republika
Event date
Oct 22, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—