Customer versus Advertising Agency
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507765" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507765 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zákazník versus reklamní agentura
Original language description
Tato studie byla zpracován na základě výzkumu v první polovině devadesátých let v odstátněné, v té době ale ještě nezprivatizované organizaci. Ukazuje názorně, že při tehdejším počtu reklamních agentur se tyto honí především za ziskem nebo bojují o přežití, a uspokojení potřeb klienta je až na posledním místě.
Czech name
Zákazník versus reklamní agentura
Czech description
Tato studie byla zpracován na základě výzkumu v první polovině devadesátých let v odstátněné, v té době ale ještě nezprivatizované organizaci. Ukazuje názorně, že při tehdejším počtu reklamních agentur se tyto honí především za ziskem nebo bojují o přežití, a uspokojení potřeb klienta je až na posledním místě.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní konference ?Branding?
ISBN
978-80-7318-773-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Nov 7, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—