New trends in marketing communications on the tourism market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508364" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508364 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu
Original language description
Marketingové komunikace na přelomu století prošly a v podstatě stále procházejí celou řadou turbulentních změn, jejichž spojníkem je poznání, že osvědčená schémata přestávají platit. Klasické nástroje komerční komunikace buď pozbývají důvěryhodnosti, nebo jsou příliš drahé. Navíc o stylu komunikace dnes rozhoduje především zákazník, on si vybírá kdo, co, kde, kdy a jak jej osloví. Při oslovování současného spotřebitele je kromě jeho dominantního postoje potřeba brát v úvahu i jeho stále větší neochotu vnímat dosavadní formy komerční komunikace. Tento fakt platí víceméně pro všechny oblasti trhu, cestovní ruch nevyjímaje. V reakci na tuto situaci vznikají po celém světě různé kombinace komunikačních kanálů, médií, metod a technik, které se pozvolna měníve specializované obory. Tento článek si klade za cíl představit ty v současné době nejvýznamnější.
Czech name
Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu
Czech description
Marketingové komunikace na přelomu století prošly a v podstatě stále procházejí celou řadou turbulentních změn, jejichž spojníkem je poznání, že osvědčená schémata přestávají platit. Klasické nástroje komerční komunikace buď pozbývají důvěryhodnosti, nebo jsou příliš drahé. Navíc o stylu komunikace dnes rozhoduje především zákazník, on si vybírá kdo, co, kde, kdy a jak jej osloví. Při oslovování současného spotřebitele je kromě jeho dominantního postoje potřeba brát v úvahu i jeho stále větší neochotu vnímat dosavadní formy komerční komunikace. Tento fakt platí víceméně pro všechny oblasti trhu, cestovní ruch nevyjímaje. V reakci na tuto situaci vznikají po celém světě různé kombinace komunikačních kanálů, médií, metod a technik, které se pozvolna měníve specializované obory. Tento článek si klade za cíl představit ty v současné době nejvýznamnější.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Management a marketing sportu a cestovního ruchu
ISBN
978-80-7043-801-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
Event location
Ústí nad Labem
Event date
May 26, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—