Perception of Czech and Foreign Advertising Broadcast in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509757" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509757 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Perception of Czech and Foreign Advertising Broadcast in the Czech Republic
Original language description
Článek se zabývá vnímáním české a zahraniční reklamy u obyvatel České republiky. Důraz je kladen zejména na to, zda lidé poznají rozdíl mezi původní českou a zahraniční reklamou vysílanou (vytištěnou) v ČR. Dále se zajímá o negativa a pozitiva původní české reklamy i o to, jaké prvky česká reklama vyjadřuje. Snahou též bylo zjistit, zda se odlišuje reklama vysílaná (vytištěná) v ČR od té, která je vysílaná (vytištěná) v zahraničí. Článek vychází z vlastního výzkumu a může také navazovat na dříve provedené šetření zjišťující hodnotovou orientaci obyvatel ČR (1.812 respondentů).
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Evropské finanční systémy 2010
ISBN
978-80-210-5182-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Masarykova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—