All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing Management in the public administration

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509782" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509782 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/60162694:G42__/10:00427799

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing management u subjektů veřejné správy

  • Original language description

    Obsahem článku je stanovisko k možnosti využití marketing managementu u subjektů veřejné správy. Poznatky pro článek byly získány na základě zkoumání činnosti související s realizováním akvizice ? pořizováním majetku u Ministerstva obrany České republikya možnosti uplatnit nové nástroje a metody řízení. Vysvětluje důvody pro rozvoj marketing managementu s cílem obnovení důvěry veřejnosti v činnosti subjektů veřejné správy. Identifikuje a zobecňuje základní pojmy a přístupy, vymezuje prostor pro využitímarketing managementu a upozorňuje na předpoklady související s jeho uplatněním.

  • Czech name

    Marketing management u subjektů veřejné správy

  • Czech description

    Obsahem článku je stanovisko k možnosti využití marketing managementu u subjektů veřejné správy. Poznatky pro článek byly získány na základě zkoumání činnosti související s realizováním akvizice ? pořizováním majetku u Ministerstva obrany České republikya možnosti uplatnit nové nástroje a metody řízení. Vysvětluje důvody pro rozvoj marketing managementu s cílem obnovení důvěry veřejnosti v činnosti subjektů veřejné správy. Identifikuje a zobecňuje základní pojmy a přístupy, vymezuje prostor pro využitímarketing managementu a upozorňuje na předpoklady související s jeho uplatněním.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Vojenské reflexie

  • ISSN

    1336-9202

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    5

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database