Customers´ loyalty in e-marketing environment on B2C markets in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509821" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509821 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR
Original language description
Článek navazuje na článek Vliv Internetu na obchod: vývoj e-commerce v České republice, který byl zveřejněn ve 2/2009 časopisu Acta academica karviniensia. Příspěvek se zabývá zákaznickým chováním na on-line spotřebitelských trzích. Internetové nakupování zažívá celosvětově obrovský boom. Mnoho zákazníků si uvědomuje, že v dnešní době ekonomické krize, která ovládá celý svět, je možno při on-line nakupování výrazně ušetřit finanční prostředky. On-line nakupování už není pouze nějakým druhem výsady pro ty, kteří mají připojení a pracují s Internetem, ale stává se každodenní součástí našeho života. Firmy se čím dál častěji vydávají cestou Internetu. Zjistily, že čím dál více zákazníků začíná nakupovat právě na B2C on-line trzích. Mnohé z nich došly k závěru, že reklama v tradičních médiích je ztrátou peněz, že daleko efektivnější pro ně je investovat do reklamy internetové, nejen ve formě bannerů, ale především ve formě e-mailové marketingu, affiliate marketingu, PPC reklamy, AdWords, Ad
Czech name
Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR
Czech description
Článek navazuje na článek Vliv Internetu na obchod: vývoj e-commerce v České republice, který byl zveřejněn ve 2/2009 časopisu Acta academica karviniensia. Příspěvek se zabývá zákaznickým chováním na on-line spotřebitelských trzích. Internetové nakupování zažívá celosvětově obrovský boom. Mnoho zákazníků si uvědomuje, že v dnešní době ekonomické krize, která ovládá celý svět, je možno při on-line nakupování výrazně ušetřit finanční prostředky. On-line nakupování už není pouze nějakým druhem výsady pro ty, kteří mají připojení a pracují s Internetem, ale stává se každodenní součástí našeho života. Firmy se čím dál častěji vydávají cestou Internetu. Zjistily, že čím dál více zákazníků začíná nakupovat právě na B2C on-line trzích. Mnohé z nich došly k závěru, že reklama v tradičních médiích je ztrátou peněz, že daleko efektivnější pro ně je investovat do reklamy internetové, nejen ve formě bannerů, ale především ve formě e-mailové marketingu, affiliate marketingu, PPC reklamy, AdWords, Ad
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—