Marketingový průzkum - Plastikářský klastr
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43872832" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43872832 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový průzkum - Plastikářský klastr
Original language description
Byl proveden průzkum a analýza cílového trhu s důrazem na tři hlavní cílové segmenty: koncoví zákazníci, konkurenční trhy, legislativní ustanovení. Byl vymezen profil zákazníka a postup k jeho získání. Byly vymezeny způsoby prodeje a distribuce. Byl proveden průzkum a analýza cenové politiky konkurence a provedeny návrhy a doporučení pro alternativní využití nabízeného portfolia.
Czech name
Marketingový průzkum - Plastikářský klastr
Czech description
Byl proveden průzkum a analýza cílového trhu s důrazem na tři hlavní cílové segmenty: koncoví zákazníci, konkurenční trhy, legislativní ustanovení. Byl vymezen profil zákazníka a postup k jeho získání. Byly vymezeny způsoby prodeje a distribuce. Byl proveden průzkum a analýza cenové politiky konkurence a provedeny návrhy a doporučení pro alternativní využití nabízeného portfolia.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
20
Place of publication
—
Publisher/client name
Plastikářský klastr
Version
—