Cultural aspects resears for use in marketing communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F08%3A63507487" target="_blank" >RIV/70883521:28130/08:63507487 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum kulturních aspektů s použitím v marketingových komunikacích
Original language description
Tento příspěvek se zabývá zkoumáním českých televizních reklam na pivo s akcentem na využívání kulturních hodnot, které jsou typické pro obyvatele České republiky. Pozornost je zaměřena na oblast vlivu českých kulturních hodnot užitých při formování reklamní strategie v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části kreativní strategie zohledňující české kulturní prostředí.
Czech name
Výzkum kulturních aspektů s použitím v marketingových komunikacích
Czech description
Tento příspěvek se zabývá zkoumáním českých televizních reklam na pivo s akcentem na využívání kulturních hodnot, které jsou typické pro obyvatele České republiky. Pozornost je zaměřena na oblast vlivu českých kulturních hodnot užitých při formování reklamní strategie v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části kreativní strategie zohledňující české kulturní prostředí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Cultural aspects of Czech and European Advertising</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu.
ISBN
978-80-8105-006-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava, Smolenický zámok
Event date
Nov 21, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—