All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cultural aspects resears for use in marketing communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F08%3A63507487" target="_blank" >RIV/70883521:28130/08:63507487 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum kulturních aspektů s použitím v marketingových komunikacích

  • Original language description

    Tento příspěvek se zabývá zkoumáním českých televizních reklam na pivo s akcentem na využívání kulturních hodnot, které jsou typické pro obyvatele České republiky. Pozornost je zaměřena na oblast vlivu českých kulturních hodnot užitých při formování reklamní strategie v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části kreativní strategie zohledňující české kulturní prostředí.

  • Czech name

    Výzkum kulturních aspektů s použitím v marketingových komunikacích

  • Czech description

    Tento příspěvek se zabývá zkoumáním českých televizních reklam na pivo s akcentem na využívání kulturních hodnot, které jsou typické pro obyvatele České republiky. Pozornost je zaměřena na oblast vlivu českých kulturních hodnot užitých při formování reklamní strategie v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části kreativní strategie zohledňující české kulturní prostředí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Cultural aspects of Czech and European Advertising</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu.

  • ISBN

    978-80-8105-006-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava, Smolenický zámok

  • Event date

    Nov 21, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article