All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Culture as a Factor of Leisure Time : Buying Behavior on Selected Markets of Leisure Time Activities 2010

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43865955" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43865955 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kultura jako faktor volného času: nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

  • Original language description

    Monografie se pokouší odpovědět na otázku jak lidí tráví svůj volný čas a jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy. Monografie je zaměřena na aktivity, které lidé konají v soukromí, typicky doma (případně v zaměstnání či jinde): poslechvážné a populární hudby, čtení knih, novin a časopisů, poslech rádia, sledování televize a filmů. Cílem je zjistit, jak tyto způsoby trávení volného času souvisí s dalšími aktivitami mimokulturní povahy, jako jsou domácí či ruční práce, práce s počítačem, hraní společenských her, a s aktivitami, které člověk vykonává mimo svůj domov, jako je nakupování, aktivní a pasivní sport, návštěva restaurací a klubů nebo kulturních akcí.

  • Czech name

    Kultura jako faktor volného času: nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

  • Czech description

    Monografie se pokouší odpovědět na otázku jak lidí tráví svůj volný čas a jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy. Monografie je zaměřena na aktivity, které lidé konají v soukromí, typicky doma (případně v zaměstnání či jinde): poslechvážné a populární hudby, čtení knih, novin a časopisů, poslech rádia, sledování televize a filmů. Cílem je zjistit, jak tyto způsoby trávení volného času souvisí s dalšími aktivitami mimokulturní povahy, jako jsou domácí či ruční práce, práce s počítačem, hraní společenských her, a s aktivitami, které člověk vykonává mimo svůj domov, jako je nakupování, aktivní a pasivní sport, návštěva restaurací a klubů nebo kulturních akcí.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-11-8

  • Number of pages

    116

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book