Culture as a Factor of Leisure Time : Buying Behavior on Selected Markets of Leisure Time Activities 2010
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43865955" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43865955 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kultura jako faktor volného času: nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010
Original language description
Monografie se pokouší odpovědět na otázku jak lidí tráví svůj volný čas a jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy. Monografie je zaměřena na aktivity, které lidé konají v soukromí, typicky doma (případně v zaměstnání či jinde): poslechvážné a populární hudby, čtení knih, novin a časopisů, poslech rádia, sledování televize a filmů. Cílem je zjistit, jak tyto způsoby trávení volného času souvisí s dalšími aktivitami mimokulturní povahy, jako jsou domácí či ruční práce, práce s počítačem, hraní společenských her, a s aktivitami, které člověk vykonává mimo svůj domov, jako je nakupování, aktivní a pasivní sport, návštěva restaurací a klubů nebo kulturních akcí.
Czech name
Kultura jako faktor volného času: nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010
Czech description
Monografie se pokouší odpovědět na otázku jak lidí tráví svůj volný čas a jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy. Monografie je zaměřena na aktivity, které lidé konají v soukromí, typicky doma (případně v zaměstnání či jinde): poslechvážné a populární hudby, čtení knih, novin a časopisů, poslech rádia, sledování televize a filmů. Cílem je zjistit, jak tyto způsoby trávení volného času souvisí s dalšími aktivitami mimokulturní povahy, jako jsou domácí či ruční práce, práce s počítačem, hraní společenských her, a s aktivitami, které člověk vykonává mimo svůj domov, jako je nakupování, aktivní a pasivní sport, návštěva restaurací a klubů nebo kulturních akcí.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87500-11-8
Number of pages
116
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—