Arts Marketing: Theatre, Concerts, Audience, Public
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868236" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868236 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
Original language description
Kniha Marketing kultury se zabývá možností propojení kulturních a uměleckých produktů se světem marketingu a marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly anylyzují jednotlivé aspekty tohoto vztahu, přičemž vycházejí jak z vlastních výzkumů autora, tak iz rešerše literatury zabývající tvorbou marketingových a komunikačních strategií kulturních organizací. K jedněm ze základních závěrů knihy patří to, že ačkoliv preference lidí ve vztahu ke kultuře jsou velmi různorodé v tom, jaké druhy, formy či typy umění vyhledávají, jejich rozhodování v konkrétní nákupní situace může souviset spíše s jejich momentální náladou či impulsy, které tyto vkusové preference překračují. To dává kulturním organizacím příležitost chápat svůj vzájemný vztah nikoliv jako konkrenční, ale spíše kooperační, což může vzbudit zájem veřejnosti o kulturu, který byl dosud spíše latentní.
Czech name
Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
Czech description
Kniha Marketing kultury se zabývá možností propojení kulturních a uměleckých produktů se světem marketingu a marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly anylyzují jednotlivé aspekty tohoto vztahu, přičemž vycházejí jak z vlastních výzkumů autora, tak iz rešerše literatury zabývající tvorbou marketingových a komunikačních strategií kulturních organizací. K jedněm ze základních závěrů knihy patří to, že ačkoliv preference lidí ve vztahu ke kultuře jsou velmi různorodé v tom, jaké druhy, formy či typy umění vyhledávají, jejich rozhodování v konkrétní nákupní situace může souviset spíše s jejich momentální náladou či impulsy, které tyto vkusové preference překračují. To dává kulturním organizacím příležitost chápat svůj vzájemný vztah nikoliv jako konkrenční, ale spíše kooperační, což může vzbudit zájem veřejnosti o kulturu, který byl dosud spíše latentní.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87500-17-0
Number of pages
198
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—