All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Arts Marketing: Theatre, Concerts, Audience, Public

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868236" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868236 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

  • Original language description

    Kniha Marketing kultury se zabývá možností propojení kulturních a uměleckých produktů se světem marketingu a marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly anylyzují jednotlivé aspekty tohoto vztahu, přičemž vycházejí jak z vlastních výzkumů autora, tak iz rešerše literatury zabývající tvorbou marketingových a komunikačních strategií kulturních organizací. K jedněm ze základních závěrů knihy patří to, že ačkoliv preference lidí ve vztahu ke kultuře jsou velmi různorodé v tom, jaké druhy, formy či typy umění vyhledávají, jejich rozhodování v konkrétní nákupní situace může souviset spíše s jejich momentální náladou či impulsy, které tyto vkusové preference překračují. To dává kulturním organizacím příležitost chápat svůj vzájemný vztah nikoliv jako konkrenční, ale spíše kooperační, což může vzbudit zájem veřejnosti o kulturu, který byl dosud spíše latentní.

  • Czech name

    Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

  • Czech description

    Kniha Marketing kultury se zabývá možností propojení kulturních a uměleckých produktů se světem marketingu a marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly anylyzují jednotlivé aspekty tohoto vztahu, přičemž vycházejí jak z vlastních výzkumů autora, tak iz rešerše literatury zabývající tvorbou marketingových a komunikačních strategií kulturních organizací. K jedněm ze základních závěrů knihy patří to, že ačkoliv preference lidí ve vztahu ke kultuře jsou velmi různorodé v tom, jaké druhy, formy či typy umění vyhledávají, jejich rozhodování v konkrétní nákupní situace může souviset spíše s jejich momentální náladou či impulsy, které tyto vkusové preference překračují. To dává kulturním organizacím příležitost chápat svůj vzájemný vztah nikoliv jako konkrenční, ale spíše kooperační, což může vzbudit zájem veřejnosti o kulturu, který byl dosud spíše latentní.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-17-0

  • Number of pages

    198

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book