All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Music and We. Buying Behaviour on Cultural Goods Markets 2015

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874958" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874958 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hudba a my : Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015

  • Original language description

    Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Otázka byla zkoumána na základě spojení, které lidé deklarovali mezi svou vlastní dobrou a špatnou náladou a hudbou, kterou by si v takové situaci pustili. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Způsob, jakým lidé toto spojení popisují, dává kromě toho hlouběji nahlédnout do způsobů, jimž poslech hudby prožívají, a pocitů, které při tom mají. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Cílem bylo zjistit, které části veřejnosti a jak často chodí na koncerty, nakolik je pro ně návštěva koncertů atraktivní, s čím si ji spojují, nakolik pro ně funguje jako aspekt společenských kontaktů. Cílem bylo kromě toho zjistit, zda, nakolik a v čem se v tomto smyslu liší postoje k populární a vážné hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.

  • Czech name

    Hudba a my : Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015

  • Czech description

    Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Otázka byla zkoumána na základě spojení, které lidé deklarovali mezi svou vlastní dobrou a špatnou náladou a hudbou, kterou by si v takové situaci pustili. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Způsob, jakým lidé toto spojení popisují, dává kromě toho hlouběji nahlédnout do způsobů, jimž poslech hudby prožívají, a pocitů, které při tom mají. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Cílem bylo zjistit, které části veřejnosti a jak často chodí na koncerty, nakolik je pro ně návštěva koncertů atraktivní, s čím si ji spojují, nakolik pro ně funguje jako aspekt společenských kontaktů. Cílem bylo kromě toho zjistit, zda, nakolik a v čem se v tomto smyslu liší postoje k populární a vážné hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-84-2

  • Number of pages

    308

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book