Social Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874961" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874961 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální marketing
Original language description
Monografie se zabývá možnostmi aplikace marketingových technik a nástrojů marketingové komunikace při komunikaci společenských témat. Jednotlivé kapitoly se zabývají definicí sociálního marketingu, jeho oblastmi a cíli, vztahu k podobným oblastem marketingu, jako jsou například politické nebo náboženské kampaně, etickými aspekty sociálního marketingu, jeho regulací a samoregulací, historií na území České republiky a ve světě, zejména ve Spojených státech amerických, rolí kreativity v sociálním marketingu a jeho efektivitou, významem sociálního marketingu v prostředí komerčních subjektů a otázkou procesu plánování sociálních marketingových kampaní. Monografie nabízí širokou paletu případových studií na různá témata. Kniha nabízí pohled na současný stav sociálního marketingu v Česku a ve světě, shrnuje také nezbytné předpoklady pro úspěšnou aplikaci sociálních marketingových kampaní v praxi.
Czech name
Sociální marketing
Czech description
Monografie se zabývá možnostmi aplikace marketingových technik a nástrojů marketingové komunikace při komunikaci společenských témat. Jednotlivé kapitoly se zabývají definicí sociálního marketingu, jeho oblastmi a cíli, vztahu k podobným oblastem marketingu, jako jsou například politické nebo náboženské kampaně, etickými aspekty sociálního marketingu, jeho regulací a samoregulací, historií na území České republiky a ve světě, zejména ve Spojených státech amerických, rolí kreativity v sociálním marketingu a jeho efektivitou, významem sociálního marketingu v prostředí komerčních subjektů a otázkou procesu plánování sociálních marketingových kampaní. Monografie nabízí širokou paletu případových studií na různá témata. Kniha nabízí pohled na současný stav sociálního marketingu v Česku a ve světě, shrnuje také nezbytné předpoklady pro úspěšnou aplikaci sociálních marketingových kampaní v praxi.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87500-80-4
Number of pages
256
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—