All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Social Marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874961" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874961 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociální marketing

  • Original language description

    Monografie se zabývá možnostmi aplikace marketingových technik a nástrojů marketingové komunikace při komunikaci společenských témat. Jednotlivé kapitoly se zabývají definicí sociálního marketingu, jeho oblastmi a cíli, vztahu k podobným oblastem marketingu, jako jsou například politické nebo náboženské kampaně, etickými aspekty sociálního marketingu, jeho regulací a samoregulací, historií na území České republiky a ve světě, zejména ve Spojených státech amerických, rolí kreativity v sociálním marketingu a jeho efektivitou, významem sociálního marketingu v prostředí komerčních subjektů a otázkou procesu plánování sociálních marketingových kampaní. Monografie nabízí širokou paletu případových studií na různá témata. Kniha nabízí pohled na současný stav sociálního marketingu v Česku a ve světě, shrnuje také nezbytné předpoklady pro úspěšnou aplikaci sociálních marketingových kampaní v praxi.

  • Czech name

    Sociální marketing

  • Czech description

    Monografie se zabývá možnostmi aplikace marketingových technik a nástrojů marketingové komunikace při komunikaci společenských témat. Jednotlivé kapitoly se zabývají definicí sociálního marketingu, jeho oblastmi a cíli, vztahu k podobným oblastem marketingu, jako jsou například politické nebo náboženské kampaně, etickými aspekty sociálního marketingu, jeho regulací a samoregulací, historií na území České republiky a ve světě, zejména ve Spojených státech amerických, rolí kreativity v sociálním marketingu a jeho efektivitou, významem sociálního marketingu v prostředí komerčních subjektů a otázkou procesu plánování sociálních marketingových kampaní. Monografie nabízí širokou paletu případových studií na různá témata. Kniha nabízí pohled na současný stav sociálního marketingu v Česku a ve světě, shrnuje také nezbytné předpoklady pro úspěšnou aplikaci sociálních marketingových kampaní v praxi.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-80-4

  • Number of pages

    256

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book