All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Water for all

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63517996" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63517996 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Voda pro všechny

  • Original language description

    Úkolem vysokých škol je vzdělávat budoucí odborníky ve zvoleném oboru, poskytnout studentům maximum teoretických znalostí a tyto znalosti propojit s praktickými dovednostmi tak, aby byli připraveni pro vstup do praxe. Obory multimediálních a marketingových komunikací mají multidisciplinární charakter a nabízejí široké spektrum znalostí z mnoha oblastí. Efektivním způsobem provázanosti teoretického zázemí akademického prostředí a praktického zaměření výuky je vytvoření celofakultního konceptu spolupráce, do které se zapojí všechny obory, studenti a akademičtí pracovníci. Výhodou tohoto modelu je vysoká přidaná hodnota pro studenty, kteří mají možnost doplnit získané teoretické znalosti z primárně studovaného oboru znalostmi a dovednostmi z dalších, souvisejících či navazujících oborů. Spolupráce v rámci celofakultního projektu poskytuje studentům příležitost týmové práce a přehledu nejen ve vlastním studovaném oboru, ale s přesahem do oborů jiných, které s hlavním studovaným oborem úzce souvisejí. Spolupráce je příležitostí získat reálný přehled o více souvisejících oborech a plnit tak požadavky na vzdělávání odborníků v duchu principů znalostní ekonomiky. Rozvoj znalostní ekonomiky je paradigmatem dnešní doby a zejména budoucího rozvoje společnosti. V rámci celofakultního projektu realizovaného na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně bylo zvoleno téma Voda pro všechny. Toto téma bylo nosným tématem pro práci v jednotlivých ateliérech a v rámci Ústavu marketingových komunikací. V rámci projektu byl realizován výzkum, jehož výsledky přináší tato publikace. Kromě výsledků výzkumu jsou v monografii obsaženy práce studentů, kteří na zvolené téma zpracovali úkoly a prezentovali je v rámci výuky.

  • Czech name

    Voda pro všechny

  • Czech description

    Úkolem vysokých škol je vzdělávat budoucí odborníky ve zvoleném oboru, poskytnout studentům maximum teoretických znalostí a tyto znalosti propojit s praktickými dovednostmi tak, aby byli připraveni pro vstup do praxe. Obory multimediálních a marketingových komunikací mají multidisciplinární charakter a nabízejí široké spektrum znalostí z mnoha oblastí. Efektivním způsobem provázanosti teoretického zázemí akademického prostředí a praktického zaměření výuky je vytvoření celofakultního konceptu spolupráce, do které se zapojí všechny obory, studenti a akademičtí pracovníci. Výhodou tohoto modelu je vysoká přidaná hodnota pro studenty, kteří mají možnost doplnit získané teoretické znalosti z primárně studovaného oboru znalostmi a dovednostmi z dalších, souvisejících či navazujících oborů. Spolupráce v rámci celofakultního projektu poskytuje studentům příležitost týmové práce a přehledu nejen ve vlastním studovaném oboru, ale s přesahem do oborů jiných, které s hlavním studovaným oborem úzce souvisejí. Spolupráce je příležitostí získat reálný přehled o více souvisejících oborech a plnit tak požadavky na vzdělávání odborníků v duchu principů znalostní ekonomiky. Rozvoj znalostní ekonomiky je paradigmatem dnešní doby a zejména budoucího rozvoje společnosti. V rámci celofakultního projektu realizovaného na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně bylo zvoleno téma Voda pro všechny. Toto téma bylo nosným tématem pro práci v jednotlivých ateliérech a v rámci Ústavu marketingových komunikací. V rámci projektu byl realizován výzkum, jehož výsledky přináší tato publikace. Kromě výsledků výzkumu jsou v monografii obsaženy práce studentů, kteří na zvolené téma zpracovali úkoly a prezentovali je v rámci výuky.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7454-684-6

  • Number of pages

    117

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book