The Water for all
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63517996" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63517996 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Voda pro všechny
Original language description
Úkolem vysokých škol je vzdělávat budoucí odborníky ve zvoleném oboru, poskytnout studentům maximum teoretických znalostí a tyto znalosti propojit s praktickými dovednostmi tak, aby byli připraveni pro vstup do praxe. Obory multimediálních a marketingových komunikací mají multidisciplinární charakter a nabízejí široké spektrum znalostí z mnoha oblastí. Efektivním způsobem provázanosti teoretického zázemí akademického prostředí a praktického zaměření výuky je vytvoření celofakultního konceptu spolupráce, do které se zapojí všechny obory, studenti a akademičtí pracovníci. Výhodou tohoto modelu je vysoká přidaná hodnota pro studenty, kteří mají možnost doplnit získané teoretické znalosti z primárně studovaného oboru znalostmi a dovednostmi z dalších, souvisejících či navazujících oborů. Spolupráce v rámci celofakultního projektu poskytuje studentům příležitost týmové práce a přehledu nejen ve vlastním studovaném oboru, ale s přesahem do oborů jiných, které s hlavním studovaným oborem úzce souvisejí. Spolupráce je příležitostí získat reálný přehled o více souvisejících oborech a plnit tak požadavky na vzdělávání odborníků v duchu principů znalostní ekonomiky. Rozvoj znalostní ekonomiky je paradigmatem dnešní doby a zejména budoucího rozvoje společnosti. V rámci celofakultního projektu realizovaného na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně bylo zvoleno téma Voda pro všechny. Toto téma bylo nosným tématem pro práci v jednotlivých ateliérech a v rámci Ústavu marketingových komunikací. V rámci projektu byl realizován výzkum, jehož výsledky přináší tato publikace. Kromě výsledků výzkumu jsou v monografii obsaženy práce studentů, kteří na zvolené téma zpracovali úkoly a prezentovali je v rámci výuky.
Czech name
Voda pro všechny
Czech description
Úkolem vysokých škol je vzdělávat budoucí odborníky ve zvoleném oboru, poskytnout studentům maximum teoretických znalostí a tyto znalosti propojit s praktickými dovednostmi tak, aby byli připraveni pro vstup do praxe. Obory multimediálních a marketingových komunikací mají multidisciplinární charakter a nabízejí široké spektrum znalostí z mnoha oblastí. Efektivním způsobem provázanosti teoretického zázemí akademického prostředí a praktického zaměření výuky je vytvoření celofakultního konceptu spolupráce, do které se zapojí všechny obory, studenti a akademičtí pracovníci. Výhodou tohoto modelu je vysoká přidaná hodnota pro studenty, kteří mají možnost doplnit získané teoretické znalosti z primárně studovaného oboru znalostmi a dovednostmi z dalších, souvisejících či navazujících oborů. Spolupráce v rámci celofakultního projektu poskytuje studentům příležitost týmové práce a přehledu nejen ve vlastním studovaném oboru, ale s přesahem do oborů jiných, které s hlavním studovaným oborem úzce souvisejí. Spolupráce je příležitostí získat reálný přehled o více souvisejících oborech a plnit tak požadavky na vzdělávání odborníků v duchu principů znalostní ekonomiky. Rozvoj znalostní ekonomiky je paradigmatem dnešní doby a zejména budoucího rozvoje společnosti. V rámci celofakultního projektu realizovaného na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně bylo zvoleno téma Voda pro všechny. Toto téma bylo nosným tématem pro práci v jednotlivých ateliérech a v rámci Ústavu marketingových komunikací. V rámci projektu byl realizován výzkum, jehož výsledky přináší tato publikace. Kromě výsledků výzkumu jsou v monografii obsaženy práce studentů, kteří na zvolené téma zpracovali úkoly a prezentovali je v rámci výuky.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7454-684-6
Number of pages
117
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—