All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Proposal of marketing strategy of CERS.s.r.o.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F19%3A63523936" target="_blank" >RIV/70883521:28130/19:63523936 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Návrh marketingové strategie firmy CERS.s.r.o.

  • Original language description

    Návrh marketingové strategie obsahuje: analýzu trhu současné situace a analýzu konkurence v ČR, identifikaci cílových skupin na trhu B2B a návrh efektivní komunikační strategie s cílovými skupinami. Součástí marketingové strategie je návrh a vznik logomanuál a návrh a vznik produkuktového listu A4. Návrh logomanuálu obsahuje – varianty užití loga, definici ochranné zóny loga, zakázané použití loga, definice barev, symbol, ikona, piktogram, podklady ve vektorech (PDF, ai, eps). Produktový list - A4 zahrnuje verzi pro tisk, verzi pro online komunikaci, layout (master page InDesign pro tvorbu další dokumentů PDF)

  • Czech name

    Návrh marketingové strategie firmy CERS.s.r.o.

  • Czech description

    Návrh marketingové strategie obsahuje: analýzu trhu současné situace a analýzu konkurence v ČR, identifikaci cílových skupin na trhu B2B a návrh efektivní komunikační strategie s cílovými skupinami. Součástí marketingové strategie je návrh a vznik logomanuál a návrh a vznik produkuktového listu A4. Návrh logomanuálu obsahuje – varianty užití loga, definici ochranné zóny loga, zakázané použití loga, definice barev, symbol, ikona, piktogram, podklady ve vektorech (PDF, ai, eps). Produktový list - A4 zahrnuje verzi pro tisk, verzi pro online komunikaci, layout (master page InDesign pro tvorbu další dokumentů PDF)

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    43

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    CERS, s. r. o.

  • Version