Proposal of marketing strategy of CERS.s.r.o.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F19%3A63523936" target="_blank" >RIV/70883521:28130/19:63523936 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Návrh marketingové strategie firmy CERS.s.r.o.
Original language description
Návrh marketingové strategie obsahuje: analýzu trhu současné situace a analýzu konkurence v ČR, identifikaci cílových skupin na trhu B2B a návrh efektivní komunikační strategie s cílovými skupinami. Součástí marketingové strategie je návrh a vznik logomanuál a návrh a vznik produkuktového listu A4. Návrh logomanuálu obsahuje – varianty užití loga, definici ochranné zóny loga, zakázané použití loga, definice barev, symbol, ikona, piktogram, podklady ve vektorech (PDF, ai, eps). Produktový list - A4 zahrnuje verzi pro tisk, verzi pro online komunikaci, layout (master page InDesign pro tvorbu další dokumentů PDF)
Czech name
Návrh marketingové strategie firmy CERS.s.r.o.
Czech description
Návrh marketingové strategie obsahuje: analýzu trhu současné situace a analýzu konkurence v ČR, identifikaci cílových skupin na trhu B2B a návrh efektivní komunikační strategie s cílovými skupinami. Součástí marketingové strategie je návrh a vznik logomanuál a návrh a vznik produkuktového listu A4. Návrh logomanuálu obsahuje – varianty užití loga, definici ochranné zóny loga, zakázané použití loga, definice barev, symbol, ikona, piktogram, podklady ve vektorech (PDF, ai, eps). Produktový list - A4 zahrnuje verzi pro tisk, verzi pro online komunikaci, layout (master page InDesign pro tvorbu další dokumentů PDF)
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2019
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
43
Place of publication
—
Publisher/client name
CERS, s. r. o.
Version
—