All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Music in a Business Environment : quantitative and qualitative analysis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F20%3A63526720" target="_blank" >RIV/70883521:28130/20:63526720 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza

  • Original language description

    Monografie nabízí obraz aktuálního stavu využívání hudby v obchodním prostředí v České republice. Všímá si toho, v jaké části obchodních prostor je hudba vůbec využívána, a pokud ano, jaká je to hudba, z jakého zdroje zní a jaké jsou její objektivní charakteristiky. Další analýza se zabývá tím, zda se tato situace liší v souvislosti s produktovou kategorií, typem a umístěním obchodních prostor a dalšími segmentačními kritérii, a zda se vyvíjí v čase. Dále se monografie zabývá otázkou vnímání hudby v obchodním prostředí, a to jak v rovině kvantitativní (porovnáním různých hudebních parametrů), tak i kvalitativní (analýzou hodnotících výroků návštěvníků obchodních prostor). Tato monografie představuje první část hlubší sondy do problematiky práce s hudbou v obchodním prostředí v Česku. Výzkum celé problematiky dále pokračuje a jeho závěry budou v dalších letech publikovány v navazujících monografiích.

  • Czech name

    Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza

  • Czech description

    Monografie nabízí obraz aktuálního stavu využívání hudby v obchodním prostředí v České republice. Všímá si toho, v jaké části obchodních prostor je hudba vůbec využívána, a pokud ano, jaká je to hudba, z jakého zdroje zní a jaké jsou její objektivní charakteristiky. Další analýza se zabývá tím, zda se tato situace liší v souvislosti s produktovou kategorií, typem a umístěním obchodních prostor a dalšími segmentačními kritérii, a zda se vyvíjí v čase. Dále se monografie zabývá otázkou vnímání hudby v obchodním prostředí, a to jak v rovině kvantitativní (porovnáním různých hudebních parametrů), tak i kvalitativní (analýzou hodnotících výroků návštěvníků obchodních prostor). Tato monografie představuje první část hlubší sondy do problematiky práce s hudbou v obchodním prostředí v Česku. Výzkum celé problematiky dále pokračuje a jeho závěry budou v dalších letech publikovány v navazujících monografiích.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7454-954-0

  • Number of pages

    192

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book