Music in a Business Environment : quantitative and qualitative analysis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F20%3A63526720" target="_blank" >RIV/70883521:28130/20:63526720 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza
Original language description
Monografie nabízí obraz aktuálního stavu využívání hudby v obchodním prostředí v České republice. Všímá si toho, v jaké části obchodních prostor je hudba vůbec využívána, a pokud ano, jaká je to hudba, z jakého zdroje zní a jaké jsou její objektivní charakteristiky. Další analýza se zabývá tím, zda se tato situace liší v souvislosti s produktovou kategorií, typem a umístěním obchodních prostor a dalšími segmentačními kritérii, a zda se vyvíjí v čase. Dále se monografie zabývá otázkou vnímání hudby v obchodním prostředí, a to jak v rovině kvantitativní (porovnáním různých hudebních parametrů), tak i kvalitativní (analýzou hodnotících výroků návštěvníků obchodních prostor). Tato monografie představuje první část hlubší sondy do problematiky práce s hudbou v obchodním prostředí v Česku. Výzkum celé problematiky dále pokračuje a jeho závěry budou v dalších letech publikovány v navazujících monografiích.
Czech name
Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza
Czech description
Monografie nabízí obraz aktuálního stavu využívání hudby v obchodním prostředí v České republice. Všímá si toho, v jaké části obchodních prostor je hudba vůbec využívána, a pokud ano, jaká je to hudba, z jakého zdroje zní a jaké jsou její objektivní charakteristiky. Další analýza se zabývá tím, zda se tato situace liší v souvislosti s produktovou kategorií, typem a umístěním obchodních prostor a dalšími segmentačními kritérii, a zda se vyvíjí v čase. Dále se monografie zabývá otázkou vnímání hudby v obchodním prostředí, a to jak v rovině kvantitativní (porovnáním různých hudebních parametrů), tak i kvalitativní (analýzou hodnotících výroků návštěvníků obchodních prostor). Tato monografie představuje první část hlubší sondy do problematiky práce s hudbou v obchodním prostředí v Česku. Výzkum celé problematiky dále pokračuje a jeho závěry budou v dalších letech publikovány v navazujících monografiích.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7454-954-0
Number of pages
192
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—