Specific Utilization of Microsoft Visual Basic for Application with Principles of System Modeling
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F12%3A43868382" target="_blank" >RIV/70883521:28140/12:43868382 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.jtie.upol.cz/clanky_1_2012/barot.pdf" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/clanky_1_2012/barot.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifické využití Microsoft Visual Basic for Application s principy modelování systémů
Original language description
Článek je zaměřen na využití programovacího jazyka Microsoft Visual Basic for Application pro výukové účely. Tyto softwarové možnosti nejsou uváděny jako novinka, ale je poukázáno na jejich prospěch pro oblast vzdělávání studentů. Je představeno využitíprogramových nástrojů při simulaci a modelování fyzikálních jevů popsaných jako diskrétní systémy. Matematické výpočty jsou uvedeny na příkladu, který mohou vyučující využít a implementovat. Zahrnutí výpočtu do rozhraní vzorce Excelu umožní studentům namodelované systémy zkoumat z pohledu jejich chování. Uvedená podpora výuky může sloužit i jako inspirace matematického a fyzikálního řešení za pomocí informatiky.
Czech name
Specifické využití Microsoft Visual Basic for Application s principy modelování systémů
Czech description
Článek je zaměřen na využití programovacího jazyka Microsoft Visual Basic for Application pro výukové účely. Tyto softwarové možnosti nejsou uváděny jako novinka, ale je poukázáno na jejich prospěch pro oblast vzdělávání studentů. Je představeno využitíprogramových nástrojů při simulaci a modelování fyzikálních jevů popsaných jako diskrétní systémy. Matematické výpočty jsou uvedeny na příkladu, který mohou vyučující využít a implementovat. Zahrnutí výpočtu do rozhraní vzorce Excelu umožní studentům namodelované systémy zkoumat z pohledu jejich chování. Uvedená podpora výuky může sloužit i jako inspirace matematického a fyzikálního řešení za pomocí informatiky.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
4
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
84-88
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—