Motivation and selfdiscipline as a basic of auto-regulation of learning or auto-regulation by prism of Pecka´s conception
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A43865553" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:43865553 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivace a sebekázeň jako základ autoregulace učení aneb autoregulace prizmatem Peckovy koncepce
Original language description
Autorka se v předkládané kapitole zabývá problematikou autoregulace v životě člověka s akcentem na autoregulaci učení žáků / studentů. Hledá možné determinanty, které významnou měrou ovlivňují stupeň rozvoje jedincovy autoregulace. Umění poctivé reflexe,kdy je jedinec schopen identifikovat svoje silné i slabé stránky v procesu učení, sledovat sám sebe a na základě výsledků introspekce provádět potřebné korekce a změny, pokládá za možnou cestu k dosažení vysokého stupně rozvoje autoregulace učení. Ve shodě s Peckem považuje poctivý přístup k sobě samému, motivaci a vůli za základní stavební kameny autoregulace učení.
Czech name
Motivace a sebekázeň jako základ autoregulace učení aneb autoregulace prizmatem Peckovy koncepce
Czech description
Autorka se v předkládané kapitole zabývá problematikou autoregulace v životě člověka s akcentem na autoregulaci učení žáků / studentů. Hledá možné determinanty, které významnou měrou ovlivňují stupeň rozvoje jedincovy autoregulace. Umění poctivé reflexe,kdy je jedinec schopen identifikovat svoje silné i slabé stránky v procesu učení, sledovat sám sebe a na základě výsledků introspekce provádět potřebné korekce a změny, pokládá za možnou cestu k dosažení vysokého stupně rozvoje autoregulace učení. Ve shodě s Peckem považuje poctivý přístup k sobě samému, motivaci a vůli za základní stavební kameny autoregulace učení.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F1240" target="_blank" >GA406/09/1240: Cognitivne and Non-cognitive Determinants of the Self-Reguleted Learning Development for Auxilliary Services Professions` Students.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů
ISBN
978-80-7315-214-7
Number of pages of the result
8
Pages from-to
93-100
Number of pages of the book
126
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—