All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Motivation and selfdiscipline as a basic of auto-regulation of learning or auto-regulation by prism of Pecka´s conception

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A43865553" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:43865553 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Motivace a sebekázeň jako základ autoregulace učení aneb autoregulace prizmatem Peckovy koncepce

  • Original language description

    Autorka se v předkládané kapitole zabývá problematikou autoregulace v životě člověka s akcentem na autoregulaci učení žáků / studentů. Hledá možné determinanty, které významnou měrou ovlivňují stupeň rozvoje jedincovy autoregulace. Umění poctivé reflexe,kdy je jedinec schopen identifikovat svoje silné i slabé stránky v procesu učení, sledovat sám sebe a na základě výsledků introspekce provádět potřebné korekce a změny, pokládá za možnou cestu k dosažení vysokého stupně rozvoje autoregulace učení. Ve shodě s Peckem považuje poctivý přístup k sobě samému, motivaci a vůli za základní stavební kameny autoregulace učení.

  • Czech name

    Motivace a sebekázeň jako základ autoregulace učení aneb autoregulace prizmatem Peckovy koncepce

  • Czech description

    Autorka se v předkládané kapitole zabývá problematikou autoregulace v životě člověka s akcentem na autoregulaci učení žáků / studentů. Hledá možné determinanty, které významnou měrou ovlivňují stupeň rozvoje jedincovy autoregulace. Umění poctivé reflexe,kdy je jedinec schopen identifikovat svoje silné i slabé stránky v procesu učení, sledovat sám sebe a na základě výsledků introspekce provádět potřebné korekce a změny, pokládá za možnou cestu k dosažení vysokého stupně rozvoje autoregulace učení. Ve shodě s Peckem považuje poctivý přístup k sobě samému, motivaci a vůli za základní stavební kameny autoregulace učení.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F1240" target="_blank" >GA406/09/1240: Cognitivne and Non-cognitive Determinants of the Self-Reguleted Learning Development for Auxilliary Services Professions` Students.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů

  • ISBN

    978-80-7315-214-7

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    93-100

  • Number of pages of the book

    126

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter