Determinants of self-regulation of intercultural learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509899" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509899 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Determinanty autoregulace interkulturního učení
Original language description
Text je zaměřen na autoregulaci interkulturního učení. Tato problematika není v českém pedagogickém prostředí dosud detailně popsána. Interkulturní učení pokládáme za důležitou komponentu v oblasti interkulturního soužití. Autor se soustředí na definování pojmu interkulturní učení a na vysvětlení jeho specifik. Autoregulace interkulturního učení je demonstrována na modelu Kitsantasové a Talleyranda (2005). Nakonec jsou prostřednictvím modelu interkulturní kompetence Popeové a Reynoldsové (1997) popsánydeterminanty autoregulace interkulturního učení, kterými jsou: motivace, kognice a metakognice.
Czech name
Determinanty autoregulace interkulturního učení
Czech description
Text je zaměřen na autoregulaci interkulturního učení. Tato problematika není v českém pedagogickém prostředí dosud detailně popsána. Interkulturní učení pokládáme za důležitou komponentu v oblasti interkulturního soužití. Autor se soustředí na definování pojmu interkulturní učení a na vysvětlení jeho specifik. Autoregulace interkulturního učení je demonstrována na modelu Kitsantasové a Talleyranda (2005). Nakonec jsou prostřednictvím modelu interkulturní kompetence Popeové a Reynoldsové (1997) popsánydeterminanty autoregulace interkulturního učení, kterými jsou: motivace, kognice a metakognice.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F1240" target="_blank" >GA406/09/1240: Cognitivne and Non-cognitive Determinants of the Self-Reguleted Learning Development for Auxilliary Services Professions` Students.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů
ISBN
978-80-7315-214-7
Number of pages of the result
12
Pages from-to
101-112
Number of pages of the book
124
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—