Theory of Teaching and Education in Social Pedagogy and Andragogics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43870719" target="_blank" >RIV/70883521:28150/13:43870719 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teorie výchovy a vzdělávání pro oblast sociální pedagogiky a andragogiky
Original language description
Monografie Jaroslava Balvína, akademického pracovníka Ústavu pedagogogických věd Fakulty humanitních studií Univezity Tomáše Bati ve Zlíně s názvem Teorie výchovy a vzdělávání pro oblast sociální pedagogiky a andragogiky, je postavena na interpretaci filozofie výchovy jako základny teorie výchovy. Ve své aplikační rovině se zaměřuje na konkrétní objekt edukace, a to jsou romští žáci. Přitom však neopomíjí sledování obecně teoretické linie, která je uplatnitelná i pro studenty oborů, jako je sociální pedagogika, sociální andragogika, multikulturní andragogika a multikulturní výchova. Neopomíjí ani teoretický rozbor výchovného působení u významných pedagogů, jakým byli Radim Palouš, Jaroslava Pešková, Emmanuel Lévinnas, Miroslav Dědič a Přemysl Pitter. Monografie se opírá o práce českého filozofa Jana Patočky, který svoji filozofii výchovy jako základnu pro teorii výchovy opírá o klasickou řeckou filozofii, zejména Platóna a Sokrata. Publikace se opírá také o práci slovenského specialist
Czech name
Teorie výchovy a vzdělávání pro oblast sociální pedagogiky a andragogiky
Czech description
Monografie Jaroslava Balvína, akademického pracovníka Ústavu pedagogogických věd Fakulty humanitních studií Univezity Tomáše Bati ve Zlíně s názvem Teorie výchovy a vzdělávání pro oblast sociální pedagogiky a andragogiky, je postavena na interpretaci filozofie výchovy jako základny teorie výchovy. Ve své aplikační rovině se zaměřuje na konkrétní objekt edukace, a to jsou romští žáci. Přitom však neopomíjí sledování obecně teoretické linie, která je uplatnitelná i pro studenty oborů, jako je sociální pedagogika, sociální andragogika, multikulturní andragogika a multikulturní výchova. Neopomíjí ani teoretický rozbor výchovného působení u významných pedagogů, jakým byli Radim Palouš, Jaroslava Pešková, Emmanuel Lévinnas, Miroslav Dědič a Přemysl Pitter. Monografie se opírá o práce českého filozofa Jana Patočky, který svoji filozofii výchovy jako základnu pro teorii výchovy opírá o klasickou řeckou filozofii, zejména Platóna a Sokrata. Publikace se opírá také o práci slovenského specialist
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-86798-47-9
Number of pages
151
Publisher name
Hnutí R, Praha
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—