All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Motivation for learning students in helping professions from the perspective of self-determination theory

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872083" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872083 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Motivace k učení studentů pomáhajících profesí z pohledu autodeterminační teorie

  • Original language description

    Příspěvek předkládá výsledky výzkumu zaměřeného na motivaci k učení u studentů pomáhajících profesí. Motivace studentů je významnou součástí procesu autoregulace učení, přitom jí není na terciárním stupni vzdělávání věnována dostatečná pozornost. Určitámíra regulace motivace se zvláště u studentů pomáhajících profesí na tomto stupni vzdělávání očekává. Záměrem výzkumu je zjistit, nakolik je motivace vysokoškolských studentů k učení zvnitřněna tak, aby byl student schopen regulovat vlastní proces učení,což považujeme za jednu z determinant celoživotního učení. Zároveň chceme ověřit, do jaké míry je tato motivace doménově specifická.

  • Czech name

    Motivace k učení studentů pomáhajících profesí z pohledu autodeterminační teorie

  • Czech description

    Příspěvek předkládá výsledky výzkumu zaměřeného na motivaci k učení u studentů pomáhajících profesí. Motivace studentů je významnou součástí procesu autoregulace učení, přitom jí není na terciárním stupni vzdělávání věnována dostatečná pozornost. Určitámíra regulace motivace se zvláště u studentů pomáhajících profesí na tomto stupni vzdělávání očekává. Záměrem výzkumu je zjistit, nakolik je motivace vysokoškolských studentů k učení zvnitřněna tak, aby byl student schopen regulovat vlastní proces učení,což považujeme za jednu z determinant celoživotního učení. Zároveň chceme ověřit, do jaké míry je tato motivace doménově specifická.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Reforma vzdělávání v současné kurikulární diskusi

  • ISBN

    978-80-905245-1-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    107-119

  • Publisher name

    Česká pedagogická společnost

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Mar 21, 2014

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article