Motivation for learning students in helping professions from the perspective of self-determination theory
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872083" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872083 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivace k učení studentů pomáhajících profesí z pohledu autodeterminační teorie
Original language description
Příspěvek předkládá výsledky výzkumu zaměřeného na motivaci k učení u studentů pomáhajících profesí. Motivace studentů je významnou součástí procesu autoregulace učení, přitom jí není na terciárním stupni vzdělávání věnována dostatečná pozornost. Určitámíra regulace motivace se zvláště u studentů pomáhajících profesí na tomto stupni vzdělávání očekává. Záměrem výzkumu je zjistit, nakolik je motivace vysokoškolských studentů k učení zvnitřněna tak, aby byl student schopen regulovat vlastní proces učení,což považujeme za jednu z determinant celoživotního učení. Zároveň chceme ověřit, do jaké míry je tato motivace doménově specifická.
Czech name
Motivace k učení studentů pomáhajících profesí z pohledu autodeterminační teorie
Czech description
Příspěvek předkládá výsledky výzkumu zaměřeného na motivaci k učení u studentů pomáhajících profesí. Motivace studentů je významnou součástí procesu autoregulace učení, přitom jí není na terciárním stupni vzdělávání věnována dostatečná pozornost. Určitámíra regulace motivace se zvláště u studentů pomáhajících profesí na tomto stupni vzdělávání očekává. Záměrem výzkumu je zjistit, nakolik je motivace vysokoškolských studentů k učení zvnitřněna tak, aby byl student schopen regulovat vlastní proces učení,což považujeme za jednu z determinant celoživotního učení. Zároveň chceme ověřit, do jaké míry je tato motivace doménově specifická.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Reforma vzdělávání v současné kurikulární diskusi
ISBN
978-80-905245-1-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
107-119
Publisher name
Česká pedagogická společnost
Place of publication
Brno
Event location
Liberec
Event date
Mar 21, 2014
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—