Pre-school education and child: challenges for pedagogical theory and research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873836" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873836 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Předškolní edukace a dítě: výzvy pro pedagogickou teorii a výzkum
Original language description
Publikace analyzuje vybrané otázky předškolní pedagogiky. Má teoreticko - empirický charakter. Jejím edičním záměrem bylo zachytit, komunikovat a vyhodnotit výzvy a trendy v předškolní edukaci, tak jak se odrážejí v její teorii a statistických ukazatelích o mateřských školách. Cílem bylo také diskutovat nezodpovězené otázky, na které dnes předškolní edukace a její instituce- mateřská škola hledá odpovědi. Hlavní část publikace tvoří tři kapitoly. První z nich reflektuje některé terminologické nejasnostina poli předškolní pedagogiky. Kapitola je vedena snahou podpořit zpřesňování vědeckého jazyka a vytvořit prostor pro rozvíjení pojmů v terminologii předškolní pedagogiky. Obsahem druhé kapitoly je teoretické vymezení terénu výzkumů souvisejících s předškolní edukací. Jsou v ní identifikovány i zajímavé výzvy pro pedagogický výzkumv předškolní pedagogice i samotné edukaci. Kapitola rovněž přináší stručný nástin výzkumného projektu, jehož cílem je poznání světa současného dítěte na prahu
Czech name
Předškolní edukace a dítě: výzvy pro pedagogickou teorii a výzkum
Czech description
Publikace analyzuje vybrané otázky předškolní pedagogiky. Má teoreticko - empirický charakter. Jejím edičním záměrem bylo zachytit, komunikovat a vyhodnotit výzvy a trendy v předškolní edukaci, tak jak se odrážejí v její teorii a statistických ukazatelích o mateřských školách. Cílem bylo také diskutovat nezodpovězené otázky, na které dnes předškolní edukace a její instituce- mateřská škola hledá odpovědi. Hlavní část publikace tvoří tři kapitoly. První z nich reflektuje některé terminologické nejasnostina poli předškolní pedagogiky. Kapitola je vedena snahou podpořit zpřesňování vědeckého jazyka a vytvořit prostor pro rozvíjení pojmů v terminologii předškolní pedagogiky. Obsahem druhé kapitoly je teoretické vymezení terénu výzkumů souvisejících s předškolní edukací. Jsou v ní identifikovány i zajímavé výzvy pro pedagogický výzkumv předškolní pedagogice i samotné edukaci. Kapitola rovněž přináší stručný nástin výzkumného projektu, jehož cílem je poznání světa současného dítěte na prahu
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7454-554-2
Number of pages
110
Publisher name
Academia Centrum UTB ve Zlíně
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—