All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pre-school education and child: challenges for pedagogical theory and research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873836" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873836 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Předškolní edukace a dítě: výzvy pro pedagogickou teorii a výzkum

  • Original language description

    Publikace analyzuje vybrané otázky předškolní pedagogiky. Má teoreticko - empirický charakter. Jejím edičním záměrem bylo zachytit, komunikovat a vyhodnotit výzvy a trendy v předškolní edukaci, tak jak se odrážejí v její teorii a statistických ukazatelích o mateřských školách. Cílem bylo také diskutovat nezodpovězené otázky, na které dnes předškolní edukace a její instituce- mateřská škola hledá odpovědi. Hlavní část publikace tvoří tři kapitoly. První z nich reflektuje některé terminologické nejasnostina poli předškolní pedagogiky. Kapitola je vedena snahou podpořit zpřesňování vědeckého jazyka a vytvořit prostor pro rozvíjení pojmů v terminologii předškolní pedagogiky. Obsahem druhé kapitoly je teoretické vymezení terénu výzkumů souvisejících s předškolní edukací. Jsou v ní identifikovány i zajímavé výzvy pro pedagogický výzkumv předškolní pedagogice i samotné edukaci. Kapitola rovněž přináší stručný nástin výzkumného projektu, jehož cílem je poznání světa současného dítěte na prahu

  • Czech name

    Předškolní edukace a dítě: výzvy pro pedagogickou teorii a výzkum

  • Czech description

    Publikace analyzuje vybrané otázky předškolní pedagogiky. Má teoreticko - empirický charakter. Jejím edičním záměrem bylo zachytit, komunikovat a vyhodnotit výzvy a trendy v předškolní edukaci, tak jak se odrážejí v její teorii a statistických ukazatelích o mateřských školách. Cílem bylo také diskutovat nezodpovězené otázky, na které dnes předškolní edukace a její instituce- mateřská škola hledá odpovědi. Hlavní část publikace tvoří tři kapitoly. První z nich reflektuje některé terminologické nejasnostina poli předškolní pedagogiky. Kapitola je vedena snahou podpořit zpřesňování vědeckého jazyka a vytvořit prostor pro rozvíjení pojmů v terminologii předškolní pedagogiky. Obsahem druhé kapitoly je teoretické vymezení terénu výzkumů souvisejících s předškolní edukací. Jsou v ní identifikovány i zajímavé výzvy pro pedagogický výzkumv předškolní pedagogice i samotné edukaci. Kapitola rovněž přináší stručný nástin výzkumného projektu, jehož cílem je poznání světa současného dítěte na prahu

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7454-554-2

  • Number of pages

    110

  • Publisher name

    Academia Centrum UTB ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book