All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Support of professionalization of teachers kindergarten through the application of a new model of practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873986" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873986 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpora profesionalizace učitelů/ek mateřských škol prostřednictvím aplikace nového modelu praxí

  • Original language description

    Pedagogická praxe má v případě budoucího učitele své nezastupitelné místo. I v současné době, kdy se stupňuje tlak na adekvátní uplatnění absolventů v praxi, má smysluplná a koncepční praxeologická složka v pregraduální přípravě své významné postavení. Idíky ní může student najít svého budoucího zaměstnavatele a může ukázat své schopnosti, které během studia zdokonaloval. Pro takový výsledek je však potřeba zvládnout v daném studijním oboru všechna koncepční ukotvení tak, aby byla praktická část přípravy budoucího učitele výslednicí spojení smysluplné teoretické přípravy a k ní adekvátně propojené praktické aplikace získaných vědomostí. Učitelská profese není na všech stupních školy stejná. Jiná je příprava učitele základní školy s přihlédnutím na vybraný stupeň a jiná je příprava učitele mateřské školy. Její odlišnost nespočívá pouze v tom, že se zaměřuje na dítě předškolního věku. Souvisí i s volbou jiných pedagogických strategií, s prací, která nemá pevné povinné zázemí, protože ná

  • Czech name

    Podpora profesionalizace učitelů/ek mateřských škol prostřednictvím aplikace nového modelu praxí

  • Czech description

    Pedagogická praxe má v případě budoucího učitele své nezastupitelné místo. I v současné době, kdy se stupňuje tlak na adekvátní uplatnění absolventů v praxi, má smysluplná a koncepční praxeologická složka v pregraduální přípravě své významné postavení. Idíky ní může student najít svého budoucího zaměstnavatele a může ukázat své schopnosti, které během studia zdokonaloval. Pro takový výsledek je však potřeba zvládnout v daném studijním oboru všechna koncepční ukotvení tak, aby byla praktická část přípravy budoucího učitele výslednicí spojení smysluplné teoretické přípravy a k ní adekvátně propojené praktické aplikace získaných vědomostí. Učitelská profese není na všech stupních školy stejná. Jiná je příprava učitele základní školy s přihlédnutím na vybraný stupeň a jiná je příprava učitele mateřské školy. Její odlišnost nespočívá pouze v tom, že se zaměřuje na dítě předškolního věku. Souvisí i s volbou jiných pedagogických strategií, s prací, která nemá pevné povinné zázemí, protože ná

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula

  • ISBN

    978-80-7454-555-9

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    74-81

  • Number of pages of the book

    115

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter